Acasă Administrativ Nou purtător de cuvânt la Primăria Brașov? Portavocea instituției, un individ care...

Nou purtător de cuvânt la Primăria Brașov? Portavocea instituției, un individ care se ocupă de contul de TikTok

0

Deși există o armată de oameni la departamentul de Comunicare din cadrul Primăriei Brașov, răspunsurile la întrebările ziariștilor le oferă…un anume Mihail Cosmin, care se recomandă ca fiind ”Admin TikTok Primăria Brașov”.

În urma derapajului privind una din postările care se află pe contul de TikTok al Primăriei Brașov, unde există conținut vulgar, cu tentă sexuală și unde sunt prezentate informații eronate, reprezentanții presei au solicitat un punct de vedere conducerii administrației locale. Surpriza a fost ca în loc să fie oferit un punct de vedere OFICIAL, cum este normal la o instituție PUBLICĂ, angajații departamentului Comunicare au transmis punctul de vedere al unui angajat sau colaborator al primăriei. Susținem acest lucru pentru că nimeni din Primăria Brașov nu a explicat cine este acest domn, dacă este angajat al instituției sau nu. Deci, în calitate de ce a transmis punctul său de vedere?

Angajat pe linie de partid

De pe internet aflăm că omul este specialist în Relații Publice la Municipalitatea Brașov din mai 2021. Tot de acolo am aflat că a fost Social Media Assistant pentru actualul primar Allen Coliban. Dar nu apare că ar avea studii în domeniu, deci ”specialist” fără o bază reală. Dacă are studii superioare, nu știe nimeni, pentru că nu se găsesc detalii privind acest aspect. Dar, partea cu studiile este de înțeles la Primăria Brașov. Allen Coliban se lăuda că este absolvent de AC, dar de fapt era exmatriculat. Probabil că în angajarea  individului de la TikTok a contat statutul de susținător și membru al USR. Cu siguranță că sunt specialiști în acest domeniu, cu studii, cu experiență care s-ar putea ocupa de acest cont, să îl mențină într-o zonă instituțională, nu una a circului și vulgarității, dar COMPETENȚA și studiile nu au prioritate în mandatul primarului Allen Coliban.

Greșeli și în comunicatul transmis presei locale!

”Cu 5.000.000 milioane de aprecieri pe TikTok, Primăria Brașov este printre cele mai apreciate instituții publice din România pe social media, în contextul în care românii nu au mare încredere în instituțiile publice”, susține individul care este folosit mai nou pe post de purtător de cuvânt.

Inepțiile continuă!

Pentru dezvoltarea oricărui oraș, parteneriatul dintre primărie și universitate este unul crucial, a se vedea exemplul din Cluj-Napoca. Așa că, pentru a promova înscrierile la UNITBV în 2023, Primăria Brașov a postat un videoclip care a adunat 80.000 de vizualizări.
De altfel, clipurile Primăriei Brașov despre UNITBV pe TikTok au 700.000 de vizualizări”.

Probabil că personajul în cauză nu știe ce înseamnă PARTENERIAT! Acesta se derulează între două entități sau mai multe. Cu siguranță că reprezentanții Universității Transilvania habar nu au de postările cu un conținut vulgar. De altfel, aceștia au rămas mască atunci când au văzut cu ce melodie au asociat instituția de învățământ.

Acest Mihail Cosmin susține că ”generația tânără nu mai citește articole de presă”!, însă fără să prezinte un studiu în acest sens, fiind mai degrabă vorba despre o opinie personală. Sunt în continuare foarte mulți tineri care citesc presa! O spun studiile, nu oamenii fără experiență.

 

Campanie electorală mascată pe contul Primăriei Brașov

Pentru generația tânără, care nu mai citește articole de presă, TikTok reprezintă una dintre principalele surse de informare, iar atragerea de noi studenți este un obiectiv important pentru administrația locală.
În toți acești ani, tinerii din Brașov, dar și din alte județe, au văzut prin intermediul paginii noastre, cu 50.000.000 de vizualizări, realizările administrației pe capitolul tineret, precum: festivalul Massif, investiții record în educație sau atragerea de noi firme

Afirmații fără fond! Nu a prezentat exact ”realizările”, postarea fiind mai mult o campanie electorală mascată, motiv pentru care mai mulți brașoveni se vor adresa instituțiilor abilitate.

Cu siguranță, Primăria Brașov nu își arogă toate meritele pentru creșterea numărului de studenți, dar este clar că orașul și administrația joacă un rol important în decizia pe care tinerii o iau în legătură cu viitorul lor.

De departe managementul conducerii Universității Transilvania Brașov este motivul creșterii numărului de studenți, dar nu dublarea numărului cum precizează eronat acest individ în filmulețul postat pe TikTok. Actuala conducere a instituției de învățământ superior a dus Universitatea pe primele locuri în țară, meritul fiind în principal al rectorului Ioan Abrudan.

Vocea Primăriei Brașov prezintă informații fără o bază reală! Potrivit statisticilor, foarte mulți tineri din Brașov preferă orașele mari din țară, gen București sau Cluj pentru a-și urma studiile universitare. Există și o explicație, în alte orașe sunt facultăți care nu se regăsesc la Brașov. O creștere interesantă există în rândul studenților care provin din alte județe.

 

EXCLUSIV. Versurile unei melodii postate pe contul oficial de TikTok al Primăriei Brașov: ”A spus că sunt fără inimă, atât de multă piz..a, că îmi cade din buzunar”(VIDEO)

 

 

 

Articolul precedentReprezentanții ISO Mediu îi răspund cu argumente concrete primarului din Brașov
Articolul următorCerbul de Aur sau Massif?
Jurnalist din anul 2006. A scris pentru publicații naționale, regionale, locale.(Ziua, Buna Ziua Iasi). Din 2014 este redactor șef și manager la publicația regională Transilvania365. Aproape un an a cochetat și cu televiziunea(realizator “Brașovul Tău” la Mix TV). Este licențiat în Științe Politice, dar are și un master în Management.