Controalele de ieri de la hypermarket-urile din Brașov au scos la iveală numeroase nereguli. Un exemplu ar fi poziționarea incorectă a etichetelor din magazinul Kaufland de pe strada Alexandru Ioan Cuza. Mai mult abrevierile folosite și diferența caracterelor duc în eroare consumatorii, aceștia neștiind parctic ce cumpără.
”ATENTIE!
Acest produs nu este BRÂNZĂ/TELEMEA/etc…..
Prin poziționarea etichetelor in același câmp vizual,prin denumirea prezentă pe eticheta de la locul de comercializare ( Akadia prep. alim din lapte degresat și……..
grăsimi vegetale) ,prin abrevierile folosite și chiar prin diferența caracterelor între lapte degresat și grăsimi vegetale, Kaufland Romania induce in eroare consumatorii motiv pentru care la punctul de lucru din Brașov strada Alexandru Ioan Cuza au fost aplicate măsurile legale.” este mesajul postat de Paul Anghel, Director General Direcţia Generală Control şi Supraveghere Piaţă şi Armonizare Europeană ANPC.