Presiune pe abonați!
Site-urile furnizorilor de energie și electricitate de la ENGIE și Electrica sunt în continuare nefuncționale. Cei care vor să verifice ce facturi au de plătit sau de transmis indexul, au de așteptat până la finalul lunii. Asta în cazul în care mai este luat în calcul, fiind cunoscut faptul că există o perioadă când se poate transmite indexul. Nu este exclus ca în februarie, românii să fie bombardați cu facturi uriașe care vor veni una după alta, într-un timp scurt.
Ce vină au consumatorii? Mulți români deja au anunțat pe rețelele de socializare că dacă vin facturile multiple, vor sesiza ANPC. Nu este problema consumatorilor dacă furnizorul are probleme cu site-ul.
”Realizăm o serie de optimizări complexe ale sistemelor noastre informatice cu scopul îmbunătățirii serviciilor de care beneficiezi, motiv pentru care, între 1-31 ianuarie 2024, vor exista limitări în accesarea anumitor funcționalități utilizate de către tine în relația cu noi. De asemenea, factura ta de energie electrică şi/sau gaze naturale va fi emisă şi va ajunge la tine la o altă dată decât cea obişnuită, respectiv în a doua parte a lunii februarie, iar termenul de plată se va raporta la momentul emiterii facturii. Pentru mai multe detalii, te rugăm să accesezi electricafurnizare.ro.
În perioada 11.01-22.01, contul de client și aplicația MyENGIE sunt complet indisponibile. Te ținem la curent cu informații pe engie.ro.
Ne cerem scuze pentru disconfortul creat.
[…] Site-urile Electrica și ENGIE, în continuare nefuncționale. Vor fi românii bombardați cu factur… […]