Acasă Anunțuri Primăria Municipiului Sfântu Gheorghe scoate la concurs mai multe posturi vacante

Primăria Municipiului Sfântu Gheorghe scoate la concurs mai multe posturi vacante

0
Primăria Municipiului Sfântu Gheorghe caută colegi pentru posturile de Consilier principal şi Consilier asistent la Compartimentul Financiar Contabil din cadrul Primăriei!
Dacă ai diplomă de licenţă în științe economice şi vrei să contribui la dezvoltarea oraşului, citeşte pe site mai multe detalii despre condiţii şi concursul de angajare: https://www.sfantugheorgheinfo.ro/angajari-lista

PRIMĂRIA MUNICIPIULUI SFÂNTU GHEORGHE
cu sediul în Sfântu Gheorghe, str. 1 Decembrie 1918 nr. 2

Organizează concurs pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie vacantă din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Sfântu Gheorghe la:

Compartimentul pentru Monitorizarea Societăților Comerciale

  • Consilier (S), clasa I, gradul profesional principal

Condiţii de participare:

–  condiţiile de ocupare a unei funcții publice prevăzute de art. 465 alin. (1) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ;

– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în științe economice sau juridice;

– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice:  minim 5 ani

Durata timpului de muncă este de 8 ore/zi, respectiv 40 de ore/săptămână

Dosarele de înscriere la concurs se pot depune în termen de 20 zile de la data publicării anunțului pe site-ul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici și pe pagina de web al autorității la Compartimentul Resurse Umane, în perioada: 03.04.2024 – 22.04.2024, ora 16.00. Informaţii referitoare la documentele necesare, bibliografia şi atribuțiile prevăzute în fișa postului se pot consulta pe pagina de web: www.sfantugheorgheinfo.ro/Angajări. Persoana de contact: Simon Ildikó, șef serviciu, e-mail: ildiko.simon@sepsi.ro . (tel.: 0267-316957/110).

Concursul va avea loc la sediul Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe:

  • proba scrisă în data de 08.05.2024, ora 10.00
  • interviul, în termenul prevăzut de lege

PRIMĂRIA MUNICIPIULUI SFÂNTU GHEORGHE
cu sediul în Sfântu Gheorghe, str. 1 Decembrie 1918 nr. 2

Organizează concurs pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie vacantă din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Sfântu Gheorghe la:

Compartimentul Financiar Contabil

  • Consilier (S), clasa I, gradul profesional principal

Condiţii de participare:

–  condiţiile de ocupare a unei funcții publice prevăzute de art. 465 alin. (1) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ;

– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în științe economice;

– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice:  minim 5 ani

Durata timpului de muncă este de 8 ore/zi, respectiv 40 de ore/săptămână

Dosarele de înscriere la concurs se pot depune în termen de 20 zile de la data publicării anunțului pe site-ul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici și pe pagina de web al autorității la Compartimentul Resurse Umane, în perioada: 02.04.2024 – 22.04.2024, ora 16.00. Informaţii referitoare la documentele necesare, bibliografia şi atribuțiile prevăzute în fișa postului se pot consulta pe pagina de web: www.sfantugheorgheinfo.ro/Angajări. Persoana de contact: Simon Ildikó, șef serviciu, e-mail: ildiko.simon@sepsi.ro . (tel.: 0267-316957/110).

Concursul va avea loc la sediul Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe:

  • proba scrisă în data de 13.05.2024, ora 10.00
  • interviul, în termenul prevăzut de lege

PRIMĂRIA MUNICIPIULUI SFÂNTU GHEORGHE
cu sediul în Sfântu Gheorghe, str. 1 Decembrie 1918 nr. 2

Organizează concurs pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie vacantă din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Sfântu Gheorghe la:

Compartimentul Financiar Contabil

  • Consilier (S), clasa I, gradul profesional asistent

Condiţii de participare:

–  condiţiile de ocupare a unei funcții publice prevăzute de art. 465 alin. (1) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ;

– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în științe economice;

– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice:  minim 1 an

Durata timpului de muncă este de 8 ore/zi, respectiv 40 de ore/săptămână

Dosarele de înscriere la concurs se pot depune în termen de 20 zile de la data publicării anunțului pe site-ul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici și pe pagina de web al autorității la Compartimentul Resurse Umane, în perioada: 02.04.2024 – 22.04.2024, ora 16.00. Informaţii referitoare la documentele necesare, bibliografia şi atribuțiile prevăzute în fișa postului se pot consulta pe pagina de web: www.sfantugheorgheinfo.ro/Angajări. Persoana de contact: Simon Ildikó, șef serviciu, e-mail: ildiko.simon@sepsi.ro . (tel.: 0267-316957/110).

Concursul va avea loc la sediul Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe:

  • proba scrisă în data de 13.05.2024, ora 10.00
  • interviul, în termenul prevăzut de lege