Tarfin își propune să sprijine agribusiness-ul românesc în sezonul de toamnă cu o sumă totală de finanțare de 10 milioane de euro.
Compania a înrolat peste 200 de distribuitori în platforma online în cel de-al doilea an de activitate pe piața din România, demonstrând dezvoltarea constantă a acesteia în industrie. Tarfin are scopul de a revoluționa finanțarea agriculturii prin intermediul tehnologiei, prin stabilirea unor parteneriate cu distribuitorii regionali de inputuri agricole și implementarea tacticii avansate de gestionare a riscului.
Astfel, prin extinderea la nivel național, Tarfin își propune să realizeze o serie de schimbări notabile în cadrul sectorului agricol. Datorită implicării investitorilor strategici ai companiei, Tarfin poate sprijini fermierii în sezonul de vânzări de toamnă, punând la dispoziție peste 10 milioane de euro prin investiții obținute atât de la bănci locale, cât și de la parteneri precum Elevator Ventures, Syngenta Group Ventures, Yara, Quona Capital, BIC Angels, Collective Spark și Wamda Capital. Pe viitor, Tarfin urmărește diversificarea surselor de finanțarea pentru a accelera dezvoltarea afacerii.
Totodată, printre obiectivele sezonului de vânzări de toamnă se numără și introducerea unui nou tip de finanțare pentru combustibilul necesar în desfășurarea activităților agricole. Această inițiativă nu doar că va asigura o continuitate a activității în contextul fluctuațiilor economice și al prețurilor volatile ale combustibilului, dar favorizează și dezvoltarea sectorului agricol prin promovarea unor practici responsabile față de mediul înconjurător.