După ce de la începutul lunii ianuarie, site-ul Engie a fost nefuncțional, compania a anunțat că miercuri, 24 ianuarie, centrele de relații cu clienții ale ENGIE Romania vor fi închise, cu excepția punctului de vânzare ENGIE din Băneasa Shopping City din București, care va funcționa conform programului obișnuit al centrului comercial. De asemenea, serviciul de call-center național va fi indisponibil. Ziua de 24 ianuarie este nelucrătoare, fiind o sărbătoare legală.
Clienții pot transmite solicitări prin intermediul formularului de contact, disponibil pe site-ul engie.ro.
Informații utile cu privire la situația de consum pot fi accesate direct în contul de client ENGIE sau prin intermediul aplicației mobile ce poate fi descărcată gratuit din App Store și Google Play.
Începând de joi, 25 ianuarie, se revine la programul obișnuit de funcționare, disponibil pe pagina Centre Relații Clienți.
Despre ENGIE Romania
Grupul de companii ENGIE Romania activează în următoarele domenii de activitate: distribuţie şi furnizare de gaze naturale, producție din surse regenerabile și furnizare de energie electrică, precum și soluții verzi și servicii tehnice pentru instalaţii de gaze naturale şi centrale termice. ENGIE Romania şi filialele sale deservesc un portofoliu de peste 2 milioane de clienţi, operează o reţea de distribuţie de circa 22.600 km, deţin o capacitate de producție din surse verzi de 121 MW şi au 4.200 de angajaţi.
Ce a transmis Engie cu privire la facturile la gaze neemise până acum