Acasă National Află toate informațiile despre programul Facebook Bonus, cui se adresează, în ce...

Află toate informațiile despre programul Facebook Bonus, cui se adresează, în ce constă și care sunt beneficiile oferite de acesta pentru utilizatori

0

Scopul programului Bonus Facebook

Facebook este rețeaua de socializare care are peste 2,89 miliare de utilizatori înregistrați la nivel planetar. În luna iulie, fondatorul acestei rețele, Mark Zuckerberg, a anunțat printr-o postare că de-a lungul anului 2022, creatorii de conținut de calitate pe Facebook by Creators vor primi o sumă totală în valoare de 1 miliard de dolari pentru postările lor.

Gândit ca un program de loialitate care poate fi întâlnit pe multe platforme de casino online Romania, scopul acestuia este de a încuraja postările de calitate, precum și de a spori nivelul de interacțiune dintre utilizatori. Însă, creatorul Facebook are și alte planuri cu acest program, despre care vom vorbi în cele ce urmează.

Postarea de 1 miliard de dolari

În dată de 14 iulie 2021, într-o postare matinală care a obținut peste 637,000 de reacții, 107,000 de comentarii și 20,000 de distribuiri, Mark Zuckerberg a declarat că entitatea creată de acesta este gata să ofere 1 miliard de dolari în 2022 pentru toți creatorii care se remarcă pe rețele de social media Facebook și Instagram.

Chiar dacă nu este o idee nouă, se pare că modul în care se va derula acest program bonus urmărește atât finanțarea utilizatorilor care își doresc să creeze conținut original, precum și pe cei care ating anumite nivele în cadrul platformei.

Cui se adresează programul Facebook Bonus?

Accesul la acest program se face printr-o invitație din partea Facebook for Creators, printre cei care vor beneficia de avantajele programului numărându-se artiștii, creatorii de conținut media și de life style, precum și orice utilizator care a creat o comunitate importantă în jurul acestuia.

De asemenea, acest program se adresează și utilizatorilor începători care manifestă potențial în dezvoltarea unor comunități mari de urmăritori și care realizează conținut de calitate. Sunt avuți în vedere și utilizatorii care reușesc  să atingă anumite praguri atunci când folosesc instrumentele puse la dispoziție de Facebook (Stars, Live Audio Rooms, Bulletin etc).

În ce constă oferta de bonus Facebook?

Bonificatiile oferite de acest program sunt disponibile începând din vară pe Instagram și din toamnă pe Facebook. În acest moment, pe Facebook și Instagram sunt disponibile următoarele recompense:

  • In- Streams Bonus – utilizatorii care folosesc reclamele in-streams și integrează în conținutul lor videoclipurile eligibile și aleg care dintre acestea se genereze venituri vor obține recompense din partea Facebook. În acest moment, anunțurile in-streams sunt de trei tipuri – pre, mid roll și reclame cu imagini.
  • Bonus Stars – se adresează utilizatorilor care realizează sesiuni video în cadrul cărora interacționează cu membrii comunității lor și care vor obține o bonificație lunară pentru atingerea unui anumit prag stabilit de Facebook în decursul următoarelor trei luni.
  • Bonus reclame IGTV – este accesibil în acest moment doar utilizatorilor din Statele Unite ale Americii și generează un bonus unic atunci când se înregistrează în cadrul acestui program și o redevență în funcție de reclamele pe care le rulează în videoclipurile lor.
  • Live Bonus – utilizatorul va avea de câștigat din insignele cumpărate de urmăritori (care au valori de 0,99/1,9/4,99 dolari) și care sunt disponibile la începutul, mijlocul și la finalul videoclipurilor live.
  • Reels Summer Bonus – opțiunea Reels le permite utilizatorilor să obțină câștiguri în funcție de modul în care performează reels-urile lor. Funcția Reels poate fi accesată în acest moment nu doar de utilizatorii Instagram, ci și de creatorii Facebook din SUA. Sunt acordate premii la un minim de 1000 de vizualizări într-un interval de 30 de ani pentru un videoclip Reels.

Se pune accentul pe autenticitatea și calitatea conținutului, accesul la acest program fiind disponibil pentru toți utilizatorii înscriși în cadrul platformei Facebook by Creators.

Care este scopul “neoficial” al acestui program?

Trebuie menționat faptul că funcția Reels, de exemplu, este similară opțiunilor de pe Snapchat și Tik Tok, oferindu-le utilizatorilor posibilitatea editării videoclipurilor prin inserarea unor efecte AR sau clipuri audio din biblioteca Facebook. În funcție de rezultatele obținute de Reels, utilizatorul va fi recompensat; unul dintre avantajele oferite de Facebook Reels este că și utilizatorii începători și care nu dispun momentan de conținut viral se pot înscrie pentru obținerea de bonusuri.

Chiar dacă are peste 2,89 de miliarde de utilizatori, Facebook se confruntă cu o popularitate în ascensiune a platformei Tik Tok (care a atins pragul de 1 miliard de membri). În ultima perioadă, Tik Tok a fost descărcat masiv în SUA (de peste 200 de milioane de utilizatori), egalând numărul membrilor Facebook din acest stat.

De asemenea, Facebook concurează și cu Snapchat, care are peste 105 milioane de utilizatori numai în Statele Unite ale Americii. Prin urmare este destul de clar care este motivul neoficial al demarării acestui program de către Facebook. Indiferent de scopul oficial sau neoficial, important este că utilizatorii acestei rețele să iasă în câștig pe termen lung.