Primăria Brașov reîncepe procedurile de reatribuire a locurilor de parcare rezidențiale

Din 16 august, Primăria Brașov reîncepe procedurile de reatribuire a locurilor de parcare rezidențiale. Procedura a fost suspendată, începând cu 2020, din cauza restricțiilor privind reducerea răspândirii coronavirusului.

Pentru a asigura condiții optime de desfășurare și pentru a respecta prevederile legale privind COVID -19, procedurile se vor desfășura, în cazul cartierelor mari, pe zone mai mici, astfel încât numărul participanților să fie redus. Noutățile desfășurării acestei runde de atribuiri sunt locațiile și programul în care se vor derula. Astfel, Municipalitatea a optat pentru organizarea întâlnirilor de atribuire în cartiere (până acum ele se desfășurau în curtea interioară a primăriei), iar programul a fost ales astfel încât să permită și persoanelor care lucrează să participe, respectiv în timpul săptămânii se vor derula de la ora 17.00, iar sâmbăta de la ora 10.00.

,,Din 16 august începem procedura de atribuire a locurilor pentru parcări rezidențiale. Spre deosebire de anii trecuți, această procedură este gândită acum în folosul cetățenilor și aproape de cetățeni. Pentru asta vom avea mai multe puncte în oraș, în principiu, la școli din cartiere, în care se vor desfășura aceste proceduri de atribuire pe baza unui program pe care îl veți putea consulta pe site-ul primăriei. Un alt aspect important este faptul că ora la care se vor desfășura aceste proceduri de atribuire este în afara programului de lucru, astfel încât să puteți să fiți prezenți în număr cât mai mare și să nu fiți nevoiți să vă luați zile libere de la muncă. Un alt aspect important este că, dacă nu ați depus deja actele la primărie, veți putea să faceți acest lucru direct la fața locului. Prin urmare, mizăm pe implicarea dumneavoastră, pe faptul că veți transmite acest mesaj și vecinilor. Vă așteptăm pe toți cei interesați să participați la aceste proceduri de atribuire și avem la dispoziție un număr de peste 4.000 de locuri care vor fi atribuite în cadrul acestei proceduri”, a declarat primarul Allen Coliban.

Prima procedură este programată în data de 16 august, de la ora 17.00, și se va desfășura în curtea interioară a Primăriei Brașov. La această procedură sunt invitați să participe brașovenii care doresc un loc de parcare pe următoarele străzi: str. Cloșca, str. Crișan, str. Mihai Eminescu, str. Colinei, str. Dealul Cetății, Str. Iuliu Maniu – parcarea de la imobilele nr. 42-48, Str. Matei Basarab nr.1-39, str. Lucian Blaga, Str. Bisericii Române nr.52, 52A, 52B, 52C.

Participanții vor prezenta cartea de identitate/buletin și certificatul de înmatriculare al autoturismului cu inspecția tehnică periodică valabilă, original sau copie/și documente necesare pentru obținere parcare, în cazul celor care nu le-au depus la primărie înainte de atribuire.

Persoanele care nu pot participa la procedură pot delega o altă persoană, printr-o împuternicire scrisă de mână, anexând în copie cartea de identitate și certificatul de înmatriculare al autoturismului cu inspecția tehnică periodică valabilă.

La licitație se va prezenta o singură persoană pentru fiecare apartament/spațiu comercial pentru care se solicită parcare.

Respectarea măsurilor de siguranță este obligatorie pentru toți participanții (purtarea măștii de protecție, distanțarea, etc.).

Documentele necesare pentru obținerea unui loc de parcare sunt:

cerere;

– documente privind domiciliul/reşedinţa: copie B.I./C.I. sau actul de proprietate, contract de închiriere în imobilul aparţinând asociaţiei de proprietari/locatari, act de donaţie sau moştenire;

– copie după Certificatul de înmatriculare al autovehiculului deţinut în proprietate sau în folosinţă;

În cazul autovehiculului deținut în folosință solicitantul trebuie să depună documentele privind dreptul de folosinţă (utilizare) al autovehiculului: contract de leasing, act de donaţie, act de moştenire, contract de comodat în formă autentică (cu excepţia rudelor de gradul I);

În cazul în care solicitantul de depune o cerere – tip, trebuie să depună o declaraţie pe propria răspundere că nu deţine garaj amplasat pe domeniul public.

În funcție de situație, solicitanții mai trebuie să depună al dosar:

– certificat de încadrare într-o grupă de handicap (dacă e cazul);

– dovadă că este veteran de război, membru A.F.D.P.R. sau beneficiar al prevederilor Legii 189/2009 sau orice alte documente care dovedesc încadrarea în prevederile unor alte acte normative și Hotărâri ale Consiliului Local Brașov (dacă este cazul);

– cuponul de pensii (soţ-soţie) pentru acordarea reducerii în cazul pensionarilor (dacă este cazul);

În acest moment, Primăria Brașov are în evidență 44.400 de locuri de parcare din care ocupate sunt 39.425.

Puteți consulta regulamentul de parcare pentru parcările de reședință aici.

 

Lasă un răspuns

%d blogeri au apreciat: