Compania APA Brașov implementează „Proiectul regional de Dezvoltare a infrastructurii de apă și apă uzată în județul Brașov / Regiunea Centru, în perioada 2014-2020” care beneficiază de finanțare în cadrul programelor POIM și PDD.
Pentru implementarea acestuia s-a impus achiziția de servicii de asistență tehnică.
În acest sens în 07.08.2023 s-a dat ordinul de începere a prestării serviciilor prevăzute în Contractul de Asistenta tehnica pentru managementul proiectului, achiziții echipamente UIP și publicitate, Asistenta tehnică pentru supervizarea lucrărilor încheiat în data de 18 iulie 2023.
Valoare totală a acestui contract este de 36.315.341,50 LEI, la care se adaugă TVA în valoare de 6.899.914,89 LEI.
În urma procedurii de atribuire prin licitație deschisă, contractul sectorial de servicii a fost atribuit Asocierii ROMAIR CONSULTING S.R.L. – ACTUAL TOP CONSULTING S.R.L. – GESTION
INTEGRAL DEL SUELO SL – OMICRON AMPERO S.A. , prin liderul asocierii ROMAIR CONSULTING S.R.L
Principalele servicii care vor fi prestate în cadrul contractului sunt:
Asistență tehnică pentru managementul proiectului care cuprinde suport în managementul Proiectului, suport în pregătirea Aplicației de Finanțare aferente etapei a II-a (PDD), informarea publicului și publicitatea Proiectului, actualizarea strategiei de management al nămolului, actualizarea strategiei de management al
apelor uzate industriale, extinderea sistemului GIS pentru sistemele de alimentare cu apă și canalizare din aria Proiectului, actualizarea sistemului de modelare hidraulică a sistemelor de alimentare cu apă și canalizare in zonele proiectului, îmbunătățirea strategiei de reducere a pierderilor în rețelele de distribuție, actualizarea Master Planului, elaborarea Documentației de Atribuire pentru contractul de lucrări BV-CL-G03, extindere și modernizare sistem SCADA Regional.
Asistență tehnică pentru supervizarea lucrărilor în cadrul căreia se vor activități de supervizare a fazei de pre-construcție, activități de supervizare a fazei de construcție, activități de supervizare post-construcție. Finanțarea contractului, 94 % fonduri nerambursabile, respectiv 85 % co-finanțare din fonduri UE
(OR) prin Programul de Dezvoltare Durabilă (PDD), 13% Buget de Stat, 2 % Buget Local, iar restul de 6% din fondurile proprii ale beneficiarului finanțării, respectiv ale Companiei Apa.
Durata totală de implementare a contractului este de 85 luni, din care 6 luni în etapa I (POIM) și 79 în etapa II (PDD).
Obiectivul general al acestui contract este asigurarea unui management eficient al proiectului și a supervizării lucrărilor proiectului cu personal calificat în vederea implementării cu succes a investițiilor și atingerea tuturor indicatorilor de performanță în perioada de eligibilitate a contractelor.
Compania Apa Brașov S.A.
Call Center
Tel: 0268 926
E-mail: clienti@apabrasov.ro
Website: www.apabrasov.ro
https://proiecte-fonduri-ue.apabrasov.ro