Acasă Social Hyatt susține că industriile creative și sportivii pot promova mai bine țara...

Hyatt susține că industriile creative și sportivii pot promova mai bine țara decât Dracula și Ceaușescu

0

Într-un interviu oferit pentru ZF Investiţi în România, Takuya Aoyama, vicepreședinte pentru dezvoltare în cadrul Hyatt, unul dintre cele mai mari grupuri hoteliere inter­naționale, susține că se uită la piața din România ca parte a strate­giei grupului de expan­siu­ne în Europa de Est.

„Spre exemplu infrastructura – autostrada trebuie să fie acolo între Ploiești şi Brașov şi CFR trebuie să se repare singură. Şi românii ar trebui să nu mai folosească Dracula pentru promovarea turismului, vorbim aici despre un alb mort care suge sânge, nu este o idee prea bună în ziua de azi. În loc de Dracula putem folosi filmele românești care au captat imaginația multor oameni în ultimii ani. Eu mă uit destul de des la programe românești. Eu aș face o echipă cu cei din industriile creative, cu sportivi. Aceștia sunt oameni care pot prezenta României, o latură mai frumoasă, mult mai frumoasă decât Dracula sau Ceaușescu“, a subliniat Takuya Aoyama.

Tot Takuya Aoyama a adăugat „Produsul nu este cunoscut, dar are potențial în a fi făcut cunoscut. În ultimii ani discutăm tot mai mult despre turism şi sustenabilitate. Via Transilvania este o piatră de hotar în turismul rural“.

Pentru mai multe detalii