Tăiați indemnizațiile nesimțite de mii de lei lunar ale membrilor CA care au tăcut în cazul achiziției celor 15 autobuze de la RATBV!
Primarul George Scripcaru a devenit războinic în ultimele zile. Ultima instituție luată la țintă este RATBV. Pe scurt, primarul a început să povestească pe rețelele de socializare cum din 15 autobuze second-hand achiziționate cu 3 milioane de euro pe timpul fostei administrații USR, funcționează doar 5, pentru că 10 sunt defecte și nici nu pot fi reparate. Faptul că a prezentat aceste aspecte, nu este rău, din contră. Însă, rămâne întrebarea pentru ce au fost plătiți în ultimii ani membrii CA de la RATB și de ce conducerea societății nu a vorbit niciodată despre acest subiect?
Dacă este cineva de vină, aceștia sunt clar membrii CA!
Li s-a tăiat vreun leu din indemnizații?
Cine sunt membrii CA și de ce aceștia nu au spus nimic despre cele 15 autobuze?
-Marius Cristian Chiriac-președinte CA
-Eduard Laurian Balașcan-vicepreședinte
-Laurențiu Nicolae Ilie-membru
-Ovidiu Paraschivescu-membru
-Petru Petre-membru
Membrii au fost trimiși în CA de către PNL-PSD-USR. Când este vorba despre bani publici, cele trei partide se înțeleg minunat.
”Nu, nu sunt în vacanță. Zilele acestea chiar am avut activitate. Ieri, de exemplu, am fost la garajul RAT de la Rulmentul să verific situația celor 15 autobuze second-hand, aduse de la Viena, roșii și vopsite verzi, care au fost introduse în circulație pe liniile metropolitane în luna mai.
Ce am văzut cu ochii mei a depășit mult ce îmi imaginasem.
În primul rând, am constatat că astăzi, la 7 luni de la introducerea în trafic, din cele 15 au mai rămas în circulație doar 5. Celelalte 10 sunt defecte și nu pot fi reparate, pentru că ele au fost achiziționate cu o garanție de doar 6 luni pentru motoare.
Culmea, unul nu a circulat deloc, pentru că a venit defect.
Pentru mine este clar că avem de-a face cu o afacere pe bani publici planificată serios. Pentru toate aceste autobuze, RAT a făcut un leasing financiar pe 3 ani, cu un cost total care depășește cu mult 3 milioane de euro, deci plătim lunar pentru ceva ce nu folosim.
Povestea asta, pusă la punct în ultimele luni de mandat ale fostei administrații, este cusută cu ață fosforescentă, nu albă, pentru că nu crede nimeni că cineva este atât de prost să dea o grămadă de bani și să nu aibă garanție completă pentru o perioadă de timp.
Care o fi fost oare costul real al acestor autobuze bune doar ca piese de schimb? În buzunarul cui au intrat banii și cum putem scăpa de această cheltuială care ne-a fost pusă în spinare?
Și nu sunt doar acestea întrebările la care trebuie să primim răspunsuri…”, a scris pe pagina de Facebook primarul George Scripcaru.
Ciudat este și modul în care primarul a atacat RATBV mai ales că în conducerea societății se află un director din partea PNL. Pentru că așa a fost înțelegerea în urmă cu 4 ani între useriști și liberali.Și-au împărțit funcțiile frățețește, la fel ca și la RIAL.
Cu alte cuvinte, primarul Scripcaru își atacă proprii oameni din PNL. Este adevărat, managerul se supune deciziilor membrilor din CA. Adică ce hotărăsc aceștia, aia se întâmplă. Cel puțin așa ar trebui. Atunci, de ce au încasat indemnizații babane de mii de lei acești indivizi? De ce nu au venit niciodată la ședințele Consiliului Local să spună despre cele 15 autobuze?
Oare cineva nu ar trebui să răspundă penal, în instanță pentru management defectuos și pentru că s-a mers pe ”șest” în acest caz?
Cine va plăti pentru acest management de doi lei? Iar dacă s-a întâmplat așa ceva, de ce nu s-au luat până acum măsuri concrete de către Consiliul Local sau Primăria Brașov?
E frumos și simplu de postat pe Instagram și Facebook, dar concret ce s-a făcut?
La fel numai gargară politică se face și în cazul ”construcțiilor ilegale” din Poiana Brașov. Se știe despre ele, se vorbește, se aruncă informații presei, dar Primăria Brașov nu face nimic, doar poze pe rețelele de socializare.