Comprest face angajări pe mai multe posturi.
1.RESPONSABIL DE MEDIU
Candidatul/a ideal
- Responsabil/a, atent/a la detalii, sociabil/a, empatic/a, cu dorință de dezvoltare și multă ambiție, dinamic/a, dar si plin/a de energie;
- Organizat/a, cu bune abilitați de planificare si prioritizare, spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de comunicare;
- Sa aiba capacitate de analiza si sinteza;
- Optimist/a, sa știe sa zâmbească chiar si atunci când nivelul de stres este ridicat;
- Sa aiba cunoștințe avansate de operare a calculatorului și a suitei Microsoft Office (Word, Excel, mail);
Cerintele postului:
- Experienta in domeniu: minim 3 ani
- Calificari/Specializari specifice domeniului: responsabil de mediu, managementul deseurilor.
- Cunoaşterea legislaţiei de mediu (constituie avantaj cunoaşterea legislaţiei privind gestionarea deşeurilor);
- Cunoștințe Sisteme de Management de Mediu.
Descrierea Jobului
- asigura implementarea si mentinerea conformitatii cu cerintele referitoare la protectia mediului din legislatia aplicabila inclusiv cele specificate in autorizatia de mediu;
- intocmeşte raportarile periodice referitoare la gestiunea deşeurilor colectate, depozitate si valorificate conform datelor furnizate de serviciile de producţie si le transmite către instituţiile abilitate;
- pregateste documentatiile necesare si asigura obtinerea/revizia autorizatiilor, acordurilor, avizelor din domeniul protectiei mediului, necesare pentru desfasurarea activitatii;
- evalueaza impactul de mediu produs de companie si actioneaza in sensul reducerii si chiar al eliminarii lui, prin respectarea normelor legale;
- identifica aspectele legate de mediu ce caracterizeaza activitatile desfasurate de societate;
- monitorizeaza si imbunatateste activitatile legate de mediu;
- participă împreună cu organele de control la inspecţii efectuate de către acestea în cadrul societăţii;
- păstreaza confidențialitatea tuturor datelor la care are acces;
Ce oferim?
– 8 ore petrecute la munca cu drag si voie buna
– salariu motivant
– bonuri de masa
– posibilitate de dezvoltare personala
– colectiv harnic si entuziast
– atmosfera de lucru plăcută
- INSPECTOR RESURSE UMANE
Candidatul/a ideal
- avand in vedere ca va lucra in Departamentul de Resurse Umane, confidentialitatea reprezinta un aspect foarte important; de asemenea este deosebit de important ca persoana sa aiba capacitati dezvoltate de a interactiona cu oamenii si de a acorda suportul necesar in probleme legate de administrarea de personal si resurse umane.
- responsabil/a, atent/a la detalii, sociabil/a, empatic/a, cu dorință de dezvoltare și multă ambiție, dinamic/a, dar si plin/a de energie;
- organizat/a, cu bune abilitați de planificare si prioritizare, spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de comunicare;
- optimist/a, sa știe sa zâmbească chiar si atunci când nivelul de stres este ridicat;
Cerintele postului:
- experienta: minim 3 ani intr-o pozitie similara;
- calificari/specializari specifice domeniului: atestat de Inspector Resurse Umane;
- cunostinte bune REVISAL precum si cunostinte temeinice de legislatia muncii; capacitate de a se adapta modificarilor legislative;
- cunoștințe avansate de operare a calculatorului și a suitei Microsoft Office (Word, Excel, mail);
Descrierea jobului
- Intocmeste, gestioneaza si distribuie documentele specifice activitatii de administrare de personal, a documentelor necesare actualilor/fostilor angajati;
- Organizeaza, mentine si arhiveaza dosarele de personal;
- Intocmeste documentele de angajare, modificare, suspendare si incetare a activitatii pentru salariati;
- Colaboreaza cu departamentele interne pentru a asigura un flux de comunicare stabil si eficient;
- Intocmeste diverse rapoarte si evidente solicitate de seful de serviciu si de conducerea societatii;
CE OFERIM?
- 8 ore petrecute la munca cu drag si voie buna
- salariu motivant
- tichete de masa
- posibilitate de dezvoltare personala
- lucru intr-o echipa dinamica
- ELECTRICIAN AUTO / MECANIC AUTO / TINICHIGIU/VOPSITOR AUTO / SUDOR
Cerințele postului:
- responsabilitate;
- dorința de muncă;
- seriozitate;
- echilibru emotional, constanta in atitudine
- discernamant si capacitate de a rezolva problemele;
- capacitate de autoorganizare si punctualitate;
- rezistenta la efort si stres.
Descrierea joburilor:
Salariatii vor desfasura activitati corespunzatoarea pregatirii lor profesionale, in cadrul Atelierului Intretinere Reparatii Auto si Utilaje al societatii.
Ce oferim?
- Șansa de integrare într-o companie orientată spre progres;
- Siguranța locului de muncă;
- Echipă harnică și entuziastă;
- salariu atractiv;
- tichete de masa;
- mediu de lucru dinamic şi plăcut;
- recompense corecte pentru realizări şi bonusuri în funcţie de obiectivele realizate, efort, implicare şi loialitate.
CV-urile pot fi depuse:
- online, la adresa de e-mail comprest@comprest.ro sau pe site-ul comprest.ro/cariere
- la sediile societății de pe str Vlad Țepeș nr 13, respectiv str Mică nr 21
Mai multe detalii pot fi oferite la nr de telefon al operatorului de salubrizare: 0268 516 871.