Pe 22 martie a.c., faimoasa companie de blugi LEVI’S a anunțat că va colabora cu firma olandeză Lalaland.ai pentru o “călătorie de transformare digitală” cu scopul de a promova diversitatea, egalitatea de șanse, incluziunea socială și sustenabilitatea. Astfel, studioul digital Lalaland.ai va crea fotomodele hiper-realiste pentru magazinele online ale Levi’s. Greutatea, vârsta, mărimea sau culoarea pielii se vor modifica cu un simplu clic.
Dincolo de vorbele rafinate și marketingul sclipicios se ascunde realitatea gri: compania producătoare de blugi va reduce drastic cheltuielile legate de angajarea fotomodelelor umane și, implicit, a ședințelor foto. Se zvonește că Levi Strauss a demarat un proces de un an jumătate de a concedia în jur de 20% din angajați, adică aproximativ 800 de locuri de muncă. În acest context financiar, halal diversitate, egalitate de șanse, incluziune socială și sustenabilitate.
Sursa: www.engadget.com
ADRIAN TATU