Ieri, 15 februarie, după o lună și jumătate de așteptare, serviciul Electrica a fost din nou disponibil clienților… în teorie, căci în practică, clienții au dat de erori peste erori. De exemplu, dimineață în jur de 8-9.00, nu funcționa deloc, iar la amiază acesta funcționa, dar foarte greoi, cu multe erori sau deloc.
Bineînțeles că toate aceste probleme au iritat și mai tare, după tot disconfortul creat de lunga perioadă de așteptare. Brașovenii s-au arătat, la rândul lor, înverșunați de problemele noului sistem Electrica.
„La mine nici nu se deschide aplicația, am încercat azi de vreo patru ori.”
„Au dat drumul la aplicație și nu poți trimite indexul, dă eroare, mai lucrați…”
„Abonatul apelat nu poate fi contactat , sunați mai târziu! Acesta este mesajul primit de la ei azi, în mai multe rânduri! Ce facem cu autocitirea?”
„Nici transmiterea la telefon nu funcționează!”
Bătaia de joc continuă! O nouă aplicație myelectrica care funcționează cu greutate sau deloc