Erori peste erori! Asta descoperă clienții Electrica Furnizare atunci când vor să acceseze aplicația myelectrica, care chipurile trebuia să funcționeze începând de astăzi după câteva săptămâni bune când serviciul a fost indisponibil. De exemplu, dimineață în jur de 8-9.00, nu fucționa deloc, iar la amiază, acesta funcționa, dar foarte greoi, cu multe erori sau deloc.
Tot mai mulți consumatori s-au plâns că au pierdut mult timp ca să transmită indexul sau să verifice dacă au de plătit vreo factură. La trimiterea indexului prin aplicație au apărut erori astfel că mulți consumatori nu au reușit acest lucru. De asemenea, nici când au vrut să-l transmită prin chat-ul online nu au avut mai mult noroc, pentru că nici acesta nu funcționa.
Abonații electrica care au dorit să intre în contul lor direct de pe laptop, au întâmpinat la rândul lor probleme. Myelectrica nu funcționa deloc fiind afișat mesajul ”pagina pe care o cauți nu există”. Cu alte cuvinte, o BĂTAIE DE JOC la adresa românilor care plătesc lună de lună facturi uriașe pentru servicii care nu se ridică la nivelul așteptărilor. Singura soluție la consumatorii este să caute un alt furnizor mai serios.
[…] Bătaia de joc continuă! O nouă aplicație myelectrica care funcționează cu greutate sau deloc […]