În urmă cu câteva luni câțiva brașoveni au mers la agențiile Dertour din municipiu de unde au achiziționat pachete turistice pentru Egipt. Totul a fost frumos la prima vedere. Angajații agențiilor le-au recomandat hotelul Aqua Mondo Resort din Hurghada (care, de fapt, era la vreo 50 de km de oras). Argumentele au fost că este un hotel nou, dar oferă tot ce trebuie pentru aceeași sumă de bani achitată și pentru alte hoteluri similare din Hurghada. Mai ales că hotelul figura cu 5 stele.
Problemele au început să apară cu 2-3 săptămâni înainte, atunci când compania TAROM care figura în acte s-a transformat brusc într-o altă companie de care nu a auzit prea multă lume. Au urmat modificările programului de zbor, dar asta nu a fost o problemă prea mare.
În cele din urmă a venit și ziua plecării spre destinație. La prima vedere, totul a fost în regulă, dar imediat a început și coșmarul. Hotelul era pustiu, doar câțiva turiști români și cam atât.
Mult promisele restaurante ”a la carte” nu existau nicăieri, abia exista un loc unde să fie servită masa. Nici până la sfârșitul sejurului, deși turiștii au întrebat de nenumărate ori, nu au putut face o rezervare la restaurantul a la carte, chiar dacă acest beneficiu era trecut în pachetul turistic.
De asemenea, băutura pool bar și gustările la snack bar erau doar un vis pe hârtie, iar apa devenise din start un LUX. Clienții primeau o sticlă de 0.5 l pe ZI de persoană! Și acest lucru se întâmpla dacă se insista, altfel probabil s-ar fi ”uitat și acest aspect.
Bomba a venit la vreo 2 zile când cei de la restaurant sau recepție au spus sec că nu mai au cafea în hotel…Deci, nu se putea servi nici măcar cafea la acest mare hotel de 5 stele. La masă, recepție sau piscină, românii care au avut ghinion să aibă bilete pentru acest resort s-au plâns la rândul lor de lipsa banalei hârtii igienice din camere. Nici gelurile de duș, șampoanele nu erau la baie așa cum ar fi trebuit, iar prosoapele trebuiau verificate zilnic pentru ca erau lăsate trei în cameră si după curățenie găseai curate doar 2…
”Mâncarea nu a fost rea, dar în primele zile, puțină, clar că nu de un hotel cu pretenții de 5 stele. Așa-zisele fructe erau de fapt câteva mere și atât…În rest, orice solicitai la recepție ți se răspundea că în ”10 minute” sau ”mâine”….
Totul a fost dezastru în primele zile de cazare. Culmea, acel reprezentant al agenției Dertour care trebuia să vegheze la buna funcționare și să discute cu noi s-a prezentat la hotel doar într-o ZI, la începutul vacanței. Și atunci a venit să vândă pachete la piramide, Luxor și altele, nicidecum nu părea interesat de soarta noastră. I-a reproșat cineva ce se întâmplă, a vorbit la recepție și…ATÂT. Nici nu a mai călcat pe acolo, nici nu s-a rezolvat ceva. Abia la jumătatea vacanței au început să apară fructele și feluri de mâncare mai diversificate. Tot atunci a început să apară cineva și la barul de la piscină și la snack bar.
Noi am primit jumătate din servicii, dar am plătit prețul integral la agenția Dertour, asta e problema. Să nu ai nici măcar cafea sau hârtie igienică în cameră, iar apa să o primești cu porția, cred că este bătaie de joc la adresa turiștilor.
Avand in vedere ca noi nu am platit 80% din pret ca sa primim doar 30% din servicii, as dori cateva explicatii in legatura cu aceste aspecte relatate, lucruri care pot fi confirmate oricand de cei care au fost acolo. Consideram ca la incheierea contractelor, agentia ar trebui sa vada si hotelul respectiv, sa stie ce ofera si ce nu turistilor, astfel ca acestia sa nu mai fie pacaliti si pe viitor.”, a declarat supărat unul dintre brașoveni.
La vreo 3 zile după ce turiștii au sesizat și la agenție problemele întâmpinate, aceștia le-au propus unora dintre ei să se transfere la un hotel din apropiere. Nu au acceptat având în vedere că deja era aproape jumătatea sejurului, iar în următoarele zile plecau în excursii de dimineață până seara, deci scăpau de hotel…și nu avea sens. Dar cum rămâne cu primele zile de ”coșmar”?
Turiștii momiți cu vouchere de 100 de euro…tot la aceeași agenție
Fiind întrebați despre această situație, reprezentanții Dertour au răspuns sec.
”Imi pare rau pentru neplacerile intampinate in cadrul vacantei dumneavoastra in Egipt.
Neplacerile legate de masa si functionalitatile unitatilor de cazare sunt aspecte pe care nu le putem preintampina sau controla in mod direct. De aceea, agentia noastra are la destinatie un reprezentant local care poate interveni activ pentru a oferi asistenta turistilor in vederea solutionarii problemelor, iar consultantii nostri din agentie sunt la dispozitia turistilor in astfel de situatii.
In legatura cu interventia reprezentantului local, mentionez faptul ca, in urma colaborarii dintre acesta si furnizorul local, au fost rezolvate o parte din problemele initiale, despre care dumneavoastra ati mentionat ca s-au remediat pe parcurs, cum ar fi: disponibilitatea fructelor, diversificarea felurilor de mancare, prezenta personalului la barul piscinei și la snack bar. De asemenea, pentru a remedia situatia aparuta, colegii mei din agentia Brasov AFI v-au propus relocarea in cel mai scurt timp de la sesizarea dumneavoastra (din data de 14.04, ora 20:31), mai exact in urmatoarea zi. 15.04. Schimbarea companiei aeriene a intervenit din motive operationale, fara sa afecteze insa pachetul de servicii de calatorie pe care dumneavoastra l-ati achizitionat.
Intelegem perfect ca ati fost dezamagit de serviciile hotelului Aqua Mondo Resort la care ati ales sa va petreceti vacanta. Ca urmare situatiilor neplacute aparute in sejurul dumneavoastra, ne mentinem sugestia de compensare printr-un voucher discount de 100 euro/rezervare”, au răspuns reprezentanții Agenției, fără însă să precizeze că acești clienți au plătit prețul solicitat, dar câteva zile au primit servicii îndoielnice. Nu au spus nimic despre zilele în care turiștii nu au putut nici măcar servi o banală cafea…
Apreciază:
Apreciază Încarc...