Spitalul Clinic Județean de Urgență, cu sediul în Braşov, strada Calea București ur.25-27, județul Braşov, organizează concurs pentru ocuparea următoarelor posturi contractuale, conform HG nr.1336 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului- cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.
Posturi disponibile:
Infirmiere, posturi vacante, pe perioadă nedeterminată, cu normă întreagă, la structurile:
- 3 (trei) posturi infirmieră la Secţia clinică Medicină Internă I;
- 3 (trei) posturi infirmieră la Secţia clinică Medicină Internă I-Comp. Diabet;
- 2 (două) posturi infirmieră la UPU-SMURD;
- 3 (trei) posturi infirmieră la Secţia clinică Neurologie – 1 (un) post infirmieră la Secţia clinică Chirurgie generală I;
- 1 (un) post infirmieră la Secția clinică Ortopedie și traumatologie.
Îngrijitoare, posturi vacante, pe perioadă nedeterminată, cu normă întreagă, la structurile:
- 2 (două) posturi îngrijitoare la Ambulatoriu Integrat;
- 1 (un) post îngrijitoare la Serviciul Judeţean de Medicină Legală;
- 1 (un) post îngrijitoare la Secţia clinică Chirurgie generală II.
Brancardieri, posturi vacante, pe perioadă nedeterminată, cu normă întreagă, la structurile:
- 1 (un) post brancardier la Secţia clinică Urologie;
- 1 (un) post brancardier la UPU-SMURD.
Manipulant bunuri, 1 (un) post vacant, pe perioadă nedeterminată cu normă întreagă la Compartimentul de gestionare a lenjeriei.
Documente solicitate candidaților pentru întocmirea dosarului de concurs, conform art.35 din HG nr. 1336/2022:
a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut în HG nr.1336/2022;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecție socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
j) chitanța de plată a taxei de concurs care este de 20 lei şi se achită la casieria SCJUBv.
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătății. Pentru candidații cu dizabilităţi, în situația solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoțită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condițiile legii.
Copiile de pe actele prevăzute la alin. (1) lit. b)-e), precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu mențiunea „conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.
Dosarele de concurs se depun la (adresa) sediul spitalului din strada Calea Bucureşti nr.25-27, la secretariat, tel.0268320022/259, email: secretariat@spitaluljudeteanbrasov.ro.
Informații suplimentare se pot solicita la Serviciul RUNOS, telefon: 0268320022 int.259, persoană de contact Jecan Dorina.
Fiecare dosar depus va primi un număr de înregistrare, candidatul fiind identificat prin acest număr de înregistrare al dosarului.
Termenul de depunere a dosarelor: până la 15 mai 2024, ora 14, la sediul instituţiei.
Mai multe detalii găsiți aici!
Articol scris de Herțioga Mara