La Brașov se cheltuiesc sume de bani pentru ”zarzavaturi între blocuri”, zeci de mii de euro pe avocați care pierd procesele pe bandă rulantă, sute de mii de euro pe daune (pentru procesele pierdute), dar nu se găsesc bani pentru a promova orașul la târgurile internaționale.
Culmea, avem și un birou de relații externe, turism și evenimente, condus de Nicoleta Cîrjan sau cunoscută și ca ”nicoinprimarie”, cea adusă la instituție de Allen Coliban. Coincidență sau nu, după ce a fost consiliera primarului, cu câteva zile înainte de finalul anului, Nicoleta Cîrjan a participat la un concurs pe care l-a și câștigat.
Cu toate ”mișcările” de personal, Primăria Brașov este ”varză murată” la capitolul promovarea turismului. Mai mult promovează Cristian Macedonschi pe persoană fizică decât angajații plătiți regește din banii statului.
”Israel este a doua țară furnizoare de turiști străini pentru România. Împreună cu ANAT – Asociația Națională a Agențiilor de Turism, Incoming Romania Association, Asociația pentru Promovarea Timișoarei (Timișoara 2023), Primaria Busteni, Consiliul Județean Suceava și Consiliul Judeţean Maramureş suntem prezenți la cea de-a 29 a ediție a International Mediterranean Tourism Market Tel Aviv (IMTM TLV)”, se arată pe pagina de Facebook a ministerului Turismului.
Nici județul nu stă mai bine la promovare. Totul se mișcă în reluare. Chiar dacă județul are un potențial turistic fantastic, instituțiile statului nu sunt în stare să pună umărul la promovarea obiectivelor.