În data de 1 mai și în perioada 3 – 7 mai 2024, centrele de relaţii cu clienţii vor fi închise. Singura excepție este punctul de vânzare ENGIE din Băneasa Shopping City din București, care va funcționa conform programului obișnuit al centrului comercial. De asemenea, serviciul de call-center național va fi indisponibil în această perioadă.
Clienții care au nevoie de asistență pot utiliza formularul de contact, disponibil pe site-ul engie.ro. Informații utile cu privire la situația de consum pot fi accesate direct în contul de client ENGIE sau prin intermediul aplicației mobile ce poate fi descărcată gratuit din App Store și Google Play.
Începând de miercuri, 8 mai, centrele de relații cu clienții și serviciul de call center revin la programul obișnuit de funcționare.
Despre ENGIE Romania
Grupul de companii ENGIE Romania activează în următoarele domenii de activitate: distribuţie şi furnizare de gaze naturale, producție din surse regenerabile și furnizare de energie electrică, precum și soluții verzi și servicii tehnice pentru instalaţii de gaze naturale şi centrale termice. ENGIE Romania şi filialele sale deservesc un portofoliu de peste 2.247 milioane de clienţi, operează o reţea de distribuţie de 23.255 km, deţin o capacitate de producție din surse verzi de 121 MW şi au peste 4.300 de angajaţi.
Contact presă ENGIE Romania:
Email: birouldepresa@ro.engie.com