Acasă Actualitate Primăria Brașov se laudă cu contul de TikTok, fără a ține cont...

Primăria Brașov se laudă cu contul de TikTok, fără a ține cont de calitatea conținutului

0

Recent, Primăria Brașov a început să se laude din nou cu contul de TikTok, spunând că acesta reprezintă o metodă eficientă de a ține legătura cu cetățenii și comunitatea. Totuși, în cele mai multe dintre cazuri, videoclipurile postate pe contul instituției nu sunt foarte calitative. Având în vedere că un singur om se ocupă de crearea acestor filmulețe, informația transmisă poate fi eronată sau falsă.

Mai mult de atât, unele videoclipuri postate pe pagina de TikTok a Primăriei Brașov conțin melodii ce au cuvinte jignitoare sau vulgare. Se înțelege dorința instituției de a ajunge în trend pe aceste platforme, însă acest lucru se poate realiza și dacă melodiile sau informațiile sunt selectate cu mai multă grijă. Reamintim faptul că, pe astfel de platforme numerele nu reprezintă întotdeauna calitatea, ci din contră.

Atașăm mai jos și răspunsul Primăriei Brașov, referitor la toată această situație:

„Pentru administrația brașoveană este importantă comunicarea cu toate categoriile de cetățeni, pe canale adaptate fiecărei categorii în parte. Scopul contului Tik Tok este promovarea proiectelor Primăriei către generația tânără, acesta fiind cel mai potrivit canal pentru a ajunge la această categorie de vârstă.

Pe lângă proiectele Primăriei, pe acest cont sunt postate videoclipuri care evidențiază istoria, tradițiile și obiceiurile Brașovului, atracții turistice sau evenimente locale. După 2 ani, acest cont a devenit cel mai apreciat canal de informare în social media al unei administrații publice locale din România: 55 milioane vizualizări, 5.2 milioane de aprecieri și 130k urmăritori.

Primăria Brașov este urmărită cu admirație și de români din alte zone, care apreciază peisajele, evenimentele orașului nostru și valorile comunității brașovene. Această inițiativă contribuie și la promovarea turistică, oamenii aflând de autobuzul turistic, modalități de petrece a timpului liber și de instituții de cultură.

Statistica din videoclipul privind numărul de studenți se referă la numărul de tineri care și-au depus dosarul de înscriere la Universitatea din Brașov, nu la numărul efectiv de studenți, capacitatea de locuri fiind limitată. Pentru dezvoltarea oricărui oraș, parteneriatul dintre primărie și universitate este unul crucial, a se vedea exemplul din Cluj-Napoca. Prin urmare, pentru a promova înscrierile la UNITBV în 2023,

Primăria Brașov a postat un videoclip care a adunat 80.000 de vizualizări. (De altfel, clipurile Primăriei Brașov despre UNITBV pe TikTok au 700.000 de vizualizări.) Pentru generația tânără, care nu mai citește articole de presă, TikTok reprezintă una dintre principalele surse de informare. Iar atragerea de noi studenți este un obiectiv important pentru administrația locală.

În toți acești ani, tinerii din Brașov, dar și din alte județe, au văzut prin intermediul paginii noastre, cu 50.000.000 de vizualizări, realizările administrației pe capitolul tineret, precum: investiții record în educație, atragerea de noi firme, festivalul Massif.

Cu siguranță, Primăria Brașov nu își arogă toate meritele pentru creșterea numărului de studenți, dar este clar că orașul și administrația joacă un rol important în decizia pe care tinerii o iau în legătură cu viitorul lor.

Faptul că atât de mulți tineri aleg să studieze la Brașov, având în vedere criza demografică, nu ar trebui să fie un motiv de zâzanie, cu un motiv de mândrie, pentru toți cei care iubesc acest oraș.”

Raspuns furnizat de angajatul TikTok, nu de biroul de comunicare si relatii cu presa. Cu alte cuvinte, omul lui Coliban adus de la USR, se ocupa si de comunicare.