După ce două zile la rând platorma pentru licitații SEAP nu a funcționat, iar utilizatorii au fost întâmpinați cu pe site cu mesajul: „Dragi utilizatori,
Vă informăm că, datorită unor probleme de natură tehnică, platforma SEAP este momentan indisponibilă. Va rugam reîncercati mai târziu!
Ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente!”, astăzi, 29 decembrie, SEAP a înlocuit mesajul citi anterior cu următorul:
„Dragi utilizatori,
Având în vedere inconsistențe tehnice ale sistemului a căror remediere nu este posibilă până la finalul zilei de 29.12.2023, vă informăm că, pentru respectarea principiului tratamentului egal și asigurarea nerestricționată a accesului la procedurile de achiziție publică, toate procedurile online cu data limită de depunere 28.12.2023 ora 15:00 și cu data limită de depunere 29.12.2023 ora 15:00 se amână pentru data de 03.01.2024 ora 15.00. De asemenea, toate licitațiile electronice/reluările de competiție online cu data limită de depunere 28.12.2023 ora 16:00 și cu data limită de depunere 29.12.2023 ora 16:00 se amână pentru data de 03.01.2024 ora 16.00.
Totodată, având în vedere imposibilitatea transmiterii de către ofertanți prin intermediul sistemului a răspunsurilor la solicitările de clarificări, recomandăm aplicarea – în perioada de afișare a acestui mesaj public pe prima pagină SEAP – a prevederilor articolului 63 din Normele metodologice aprobate prin H.G. nr. 395/2016 (similar art. 70 pentru H.G. nr. 394/2016):
„În cazul în care, din motive tehnice, nu este posibilă transmiterea anumitor documente în format electronic prin intermediul SEAP, documentele respective se transmit autorității contractante în forma și utilizându-se modalitatea de comunicare solicitate de aceasta, cu respectarea prevederilor privind regulile de comunicare și transmitere a datelor.”
Vom reveni cu informații actualizate în cel mai scurt timp posibil. Vă mulțumim pentru înțelegere și ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente!
Cu stimă,
Echipa SEAP”