Acasă Local Magazinul Lidl Tractoru face mizerii clienților

Magazinul Lidl Tractoru face mizerii clienților

Un cititor ne-a semnalat ca a dorit sa returneze la Lidl Tractoru Brasov 3 caserole de muschiulet de curcan pe care le luase dimineata de la Lidl Cuza (Marzescu). Motivul returnarii era provenienta din Polonia, nu Romania, o alegere personala, dar perfect justificata pentru a returna produsul.

Cetateanul a fost convins ca va fi o simpla formalitate recuperarea celor 70 de lei. Nu a fost asa. Dupa ce a asteptat 10 minute la faimoasa Casa 1 a fost refuzat, pe motiv ca doar din magazinul de unde a cumparat produsul se poate returna (NU E ADEVARAT, POTI RETURNA ORICE PRODUS LIDL IN ORICE MAGAZIN LIDL, FIE IN ROMANIA FIE IN COSTA RICA), fie pe motiv ca produsele de la frigider se pot returna in maxim 2 ore (UNDE SCRIE ASTA, MAI ALES CA IARNA NU-I CA VARA, PLUS CA PRODUSELE AU FOST TINUTE IN CONDITII CORECTE, LA FRIGIDER, NU PE CASA SCARILOR SAU PE TOALETA). Cetateanul a solicitat prezenta sefului de magazin, acesta a pus cu impertinenta aceeasi placa cu magazinul original apoi cu cele 2 ore.

Concluzia e ca cetateanul a ramas cu produsele pe care le va consuma; a ramas si cu gustul amar de mizeria pe care o casierita si un mare sef de magazin (BIG CHIEF) le pot face unui client fidel Lidl. De unde si pana unde un sef de magazin Lidl are atata putere si poate decide aleatoriu ce se accepta si ce nu la returnare… daca a dormit bine le accepta, daca s-a trezit cu fata la cearceaf le refuza. Hai sa fim seriosi, e absurd ca un tinerel sa taie si sa spanzure, si sa porneasca de la premisa ca un client e hot sau rau intentionat.

Speram ca Protectia Consumatorului le va aplica o amenda usturatoare cu muuuulte zerouri, ca sa le iasa pe nas cei 70 de lei si refuzul si neafisarea la vedere a regulilor subiective.

ADRIAN TATU