Acasă Social Factură trimisă de ELECTRICA unui brașovean! Emisă pe 9 februarie 2025, dar...

Factură trimisă de ELECTRICA unui brașovean! Emisă pe 9 februarie 2025, dar cu dată scandentă pe 27 noiembrie 2024 (FOTO)

0

Bătaia de joc marca ELECTRICA continuă! Facturi SF: emise în 2025, scadente în 2024!

Haosul din sistemul de facturare al Electrica a atins un nou nivel de absurditate! După luni întregi în care brașovenii nu au primit facturi, acum au început să vină „nota de plată” și surpriza este de proporții. Nu doar că sumele sunt uriașe, dar facturile sunt însoțite de notificări care sfidează orice logică.
Cei de la Electrica au reușit performanța uluitoare de a emite facturi în februarie 2025, dar cu scadență în… noiembrie 2024! Da, ați citit bine! Practic, românii sunt puși în fața unui paradox temporal: trebuie să plătească retroactiv o factură care nici măcar nu fusese emisă la momentul scadenței! O anomalie greu de înțeles și imposibil de justificat, care demonstrează fie un haos total în sistemul companiei, fie o bătaie de joc deliberată la adresa abonaților.
Cine a gândit aceste facturi? Niște contabili pierduți în timp sau poate extratereștri care nu cunosc regulile aritmeticii de pe Pământ? Pentru că sigur un om normal nu ar putea emite asemenea aberații. În acest ritm, poate data viitoare ne trezim cu facturi din viitorul îndepărtat, pe care trebuie să le plătim ieri!
Și mai gravă este tăcerea autorităților! Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor (CJPC) pare că doarme liniștit, deși asemenea practici ar trebui să declanșeze o anchetă urgentă și sancțiuni drastice. Cum este posibil ca o companie de talia Electrica să jongleze cu facturile și scadențele după bunul plac, fără ca cineva să intervină?
Brașovenii sunt puși într-o situație revoltătoare: trebuie să accepte aceste aberații și să plătească orbește sau să se revolte împotriva unui sistem care funcționează după legi proprii, ignorând orice normă de bun-simț. Până când? Cât timp autoritățile vor închide ochii la asemenea abuzuri?
E timpul ca Electrica să răspundă public pentru aceste greșeli grosolane și să își trateze clienții cu respect! Iar CJPC ar trebui să iasă din amorțeală și să demonstreze că există pentru a proteja consumatorii, nu pentru a asista pasiv la asemenea bătaie de joc!
Factura la energie electrica