„Realizăm o serie de optimizări complexe ale sistemelor noastre informatice cu scopul îmbunătățirii serviciilor de care beneficiezi, motiv pentru care, între 1-31 ianuarie 2024, vor exista limitări în accesarea anumitor funcționalități utilizate de către tine în relația cu noi. De asemenea, factura ta de energie electrică şi/sau gaze naturale va fi emisă şi va ajunge la tine la o altă dată decât cea obişnuită, respectiv în a doua parte a lunii februarie, iar termenul de plată se va raporta la momentul emiterii facturii. Pentru mai multe detalii, te rugăm să accesezi electricafurnizare.ro.”, este mesajul cu care sunt întampinati romanii pe site-ul de la Electrica.
”Indisponibilitate tehnică 2024
Între 1–11 ianuarie, plățile facturilor vor fi recepționate, însă nu vor fi vizibile în MyENGIE. În intervalul 12-22 ianuarie aplicatia va fi indisponibilă. Mai multe detalii gasesti pe engie.ro. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat”, au scris pe site si reprezentantii de la ENGIE.
Partea proastă este că dacă facturile nu sunt emise la timp, oamenii vor fi încărcați în următoarea perioadă cu mai multe facturi deodată, fiind nevoiți să plătească mai multe facturi într-un timp scurt. Cu alte cuvinte, se pune o presiune în plus pe români, mai ales că și așa este iarnă, iar facturile sunt imense pentru salariile încasate de clienți.