Acasă Local Comprest angajează pe trei posturi: inspector resurse umane, responsabil de mediu și...

Comprest angajează pe trei posturi: inspector resurse umane, responsabil de mediu și consilier juridic

0

INSPECTOR RESURSE UMANE

Candidatul/a ideal

Cum arata pentru noi candidatul/a ideal/a?

  • avand in vedere ca va lucra in Departamentul de Resurse Umane, confidentialitatea reprezinta un aspect foarte important; de asemenea este deosebit de important ca persoana sa aiba capacitati dezvoltate de a interactiona cu oamenii si de a acorda suportul necesar in probleme legate de administrarea de personal si resurse umane.
  • responsabil/a, atent/a la detalii, sociabil/a, empatic/a, cu dorință de dezvoltare și multă ambiție, dinamic/a, dar si plin/a de energie;
  • organizat/a, cu bune abilitați de planificare si prioritizare, spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de comunicare;
  • optimist/a, sa știe sa zâmbească chiar si atunci când nivelul de stres este ridicat;

Cerintele postului:

  • experienta: minim 3 ani intr-o pozitie similara;
  • calificari/specializari specifice domeniului: atestat de Inspector Resurse Umane;
  • cunostinte bune REVISAL precum si cunostinte temeinice de legislatia muncii; capacitate de a se adapta modificarilor legislative;
  • cunoștințe avansate de operare a calculatorului și a suitei Microsoft Office (Word, Excel, mail);

Descrierea jobului

Ce o sa facă aceasta persoana?

  • Intocmeste, gestioneaza si distribuie documentele specifice activitatii de administrare de personal, a documentelor necesare actualilor/fostilor angajati;
  • Organizeaza, mentine si arhiveaza dosarele de personal;
  • Intocmeste documentele de angajare, modificare, suspendare si incetare a activitatii pentru salariati;
  • Colaboreaza cu departamentele interne pentru a asigura un flux de comunicare stabil si eficient;
  • Intocmeste diverse rapoarte si evidente solicitate de seful de serviciu si de conducerea societatii;

CE OFERIM?

  • 8 ore petrecute la munca cu drag si voie buna
  • salariu motivant
  • tichete de masa
  • posibilitate de dezvoltare personala
  • lucru intr-o echipa dinamica

RESPONSABIL DE MEDIU

Candidatul/a ideal

Cum arata pentru noi candidatul/a ideal/a?

  • Responsabil/a, atent/a la detalii, sociabil/a, empatic/a, cu dorință de dezvoltare și multă ambiție, dinamic/a, dar si plin/a de energie;
  • Organizat/a, cu bune abilitați de planificare si prioritizare, spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de comunicare;
  • Sa aiba capacitate de analiza si sinteza;
  • Optimist/a, sa știe sa zâmbească chiar si atunci când nivelul de stres este ridicat;
  • Sa aiba cunoștințe avansate de operare a calculatorului și a suitei Microsoft Office (Word, Excel, mail);

 

Cerintele postului:

  • Experienta in domeniu: minim 3 ani
  • Calificari/Specializari specifice domeniului: responsabil de mediu, managementul deseurilor.
  • Cunoaşterea legislaţiei de mediu (constituie avantaj cunoaşterea legislaţiei privind gestionarea deşeurilor);
  • Cunoștințe Sisteme de Management de Mediu.

Descrierea Jobului

Ce o sa facă aceasta persoana?

  • asigura implementarea si mentinerea conformitatii cu cerintele referitoare la protectia mediului din legislatia aplicabila inclusiv cele specificate in autorizatia de mediu;
  • intocmeşte raportarile periodice referitoare la gestiunea deşeurilor colectate, depozitate si valorificate conform datelor furnizate de serviciile de producţie si le transmite către instituţiile abilitate;
  • pregateste documentatiile necesare si asigura obtinerea/revizia autorizatiilor, acordurilor, avizelor din domeniul protectiei mediului, necesare pentru desfasurarea activitatii;
  • evalueaza impactul de mediu produs de companie si actioneaza in sensul reducerii si chiar al eliminarii lui, prin respectarea normelor legale;
  • identifica aspectele legate de mediu ce caracterizeaza activitatile desfasurate de societate;
  • monitorizeaza si imbunatateste activitatile legate de mediu;
  • participă împreună cu organele de control la inspecţii efectuate de către acestea în cadrul societăţii;
  • păstreaza confidențialitatea tuturor datelor la care are acces;

Ce oferim?
– 8 ore petrecute la munca cu drag si voie buna
– salariu motivant
– bonuri de masa
– posibilitate de dezvoltare personala
– colectiv harnic si entuziast
– atmosfera de lucru plăcută

Consilier Juridic

Candidatul/a ideal

  • Dorință de învățare și dezvoltare
  • Responsabil și organizat, ce respectă o bună planificare și prioritizare a responsabilităților
  • Atent la detalii și răbdător
  • Capacitate de analiza si sinteza
  • Cunoștințe de operare a calculatorului și a programelor specifice necesare (Excel, Outlook, browser web)
  • Orice altă calitate reprezintă un avantaj

Cerintele postului:

  • licență în domeniul juridic
  • cunoștințe teoretice și practice solide în dreptul civil, dreptul administrativ, dreptul muncii, contracte speciale
  • experiența în domeniu reprezintă un avantaj

Descrierea Jobului

Ce o sa facă aceasta persoana?

  • Gestionează portofoliul de dosare execuționale cu privire la recuperarea creanțelor de la debitorii societății
  • Colaborarea cu departamentul Urmărire creanțe
  • Redactează, revizuiește, avizează acte cu caracter juridic (acte de procedură, documente contractuale, cereri, notificări, declarații, proceduri și instrucțiuni interne)
  • Asigură consultanța și informarea permanenta a conducerii societatii cu privire la modificările legislative
  • Acordă asistență, consultanță și reprezentare juridică companiei
  • Asigură suport pentru documentele de specialitate ale fiecărui departament în privința aspectelor legale și conformarea cu legislația și politicile/regulamentele societății
  • Păstrează confidențialitatea tuturor datelor la care are acces

Ce oferim?
– 8 ore petrecute la munca cu drag si voie buna
– salariu motivant
– bonuri de masa
– posibilitate de dezvoltare profesională
– colectiv harnic și entuziast
– atmosferă de lucru plăcută

Daca această descriere se potrivește cu aspirațiile voastre, așteptăm sa ne cunoaștem mai bine!