În perioada 15 februarie – 14 iunie 2024, Camera de Comerț și Industrie Brașov organizează cursul de „ADMINISTRATOR PENSIUNE TURISTICĂ”.
Cursul se adresează persoanelor care doresc o calificare în meseria de 𝐀𝐝𝐦𝐢𝐧𝐢𝐬𝐭𝐫𝐚𝐭𝐨𝐫 𝐩𝐞𝐧𝐬𝐢𝐮𝐧𝐞 𝐭𝐮𝐫𝐢𝐬𝐭𝐢𝐜ă (Cod Nomenclator/COR – 5121.2.4./ 515203), persoanelor care vor să implementeze un proiect cu finanțare nerambursabilă în domeniul turismului și industria ospitalității, persoanelor care vor să-și însușească cunoștințele necesare gestionării unei unități de cazare de la cei mai buni specialiști în domeniul turismului, companiilor care doresc să-și califice personalul în vederea creșterii motivării acestora și îmbunătățirii calității serviciilor oferite clienților.
Aspecte studiate:
- Comunicare şi relaţii publice în activităţile din turism;
- Managementul turismului;
- Marketingul în turism;
- Economia turismului şi servicii specifice;
- Igienă.
Detalii desfășurare curs „ADMINISTRATOR PENSIUNE TURISTICĂ”:
Durată: 720 de ore (160 de teorie şi 560 de ore de practică).
Locație: Sediul Camerei de Comerț și Industrie Brașov, B-dul Mihail Kogălniceanu nr 18-20
Costul de participare: 1200 lei + TVA
Membrii CCI Brașov beneficiază de reducere, costul fiind de 1080 lei + TVA
Taxa de examen: 50 lei (TVA inclus)
Costul poate fi achitat în două ratec.
Contact:
Manuel Lăcătuș – 0268 547 084 int. 135
– 0268 547 080 int. 135
– 0728 137 725
– manuela.lacatus@ccibv.ro
Camera de Comerț și Industrie Brașov organizează cursul de „MANAGER PROIECT” în perioada 14 februarie – 23 mai 2024.
Cursul se adresează absolvenților de studii superioare care doresc o specializare într-un domeniu de viitor (Cod Nomenclator/COR – 242101).
Aspecte studiate:
– Planificarea activităților de integrare a proiectelor în cadrul unei organizații prin crearea specificațiilor de proiect, efectuarea analizei PESTEL, stabilirea relațiilor de afaceri și negocierea cu părțile interesate;
– Asigurarea managementului de proiect prin elaborarea documentației proiectului, administrarea indicatorilor de evaluare și gestionarea informațiilor si a metodologiilor proiectelor;
– Asigurarea managementului resurselor materiale (logistică, echipamente, stocuri) în cadrul proiectului;
– Aplicarea managementului schimbării;
– Planificarea resurselor;
– Realizarea managementului costurilor în cadrul proiectelor prin asigurarea controlului cheltuielilor, furnizarea rapoartelor de analiză cost-beneficiu și gestionarea bugetelor;
– Utilizarea principiilor managementului calității în cadrul proiectelor prin identificarea cerințelor legale, asigurarea conformității cu cerințele legale și respectarea standardelor companiei;
– Aplicarea managementului resurselor umane în cadrul proiectelor;
– Efectuarea analizei riscurilor;
– Aplicarea principiilor de gestionare a conflictelor;
– Realizarea managementului comunicării în cadrul proiectelor.
Detalii desfășurare curs „MANAGER PROIECT”:
Durată: 240 de ore (80 ore teorie şi 160 ore practică) de două ori pe saptamana de la orele 16:30 LA 19:30.
Locație: Sediul Camerei de Comerț și Industrie Brașov, B-dul Mihail Kogălniceanu nr 18-20
Costul de participare: 1200 lei + TVA
Membrii CCI Brașov beneficiază de reducere, costul fiind de 1080 lei + TVA
Taxa de examen: 50 lei (TVA inclus)
Costul poate fi achitat în două ratec.
Contact:
Manuel Lăcătuș – 0268 547 084 int. 135
– 0268 547 080 int. 135
– 0728 137 725
– manuela.lacatus@ccibv.ro