Erori peste erori! Asta descoperă clienții Electrica Furnizare atunci când au vrut să acceseze aplicația myelectrica, care trebuia să funcționeze începând din data de 15 februarie, după mai bine de o lună de când serviciul a fost indisponibil.
Brașovenii s-au arătat de-a dreptul revoltați de comportamentul celor de la Electrica, care după tot disconfortul creat nu par să dea doi bani pe problemele nerezolvate ale noului sistem.
„Tot ceea ce fac este sa ne f#a tot timpul, ba curs euro, ba dolar ba una ba alta niște gunoaie cât va mai răbda poporul bătaia de joc a lor.”
„Problema este alta la hoții ăștia au făcut media la prețul kw.cu toate că indexul nu a putut fi transmis din cauza lor, cei care au plătesc mentenanța lor suntem noi consumatorii”
„Nu se poate trimite indexul nici telefonic nici în aplicație. Dar am observat ca au tăiat o factura de la o autocitire pana la citirea lor din 8 ianuarie și pana în 31 ianuarie au mai încărcat cu niște kilowati estimativ . Ceea ce nu mi se pare corect atâta timp cât eu nu am nici un mijloc de comunicare al indexului .”