Acasă Actualitate „BLACK FRIDAY” administrativ la Consiliul Județean Cluj! Cetățenii pot obține acte online...

„BLACK FRIDAY” administrativ la Consiliul Județean Cluj! Cetățenii pot obține acte online în maxim 24 ore

0

Consiliul Județean Cluj, o administrație fără hârtii!

 Consiliul Județean Cluj se adaptează trendului perioadei de reduceri și reduce timpii de emitere a documentelor depuse online.

Drept urmare, toate solicitările depuse în intervalul 13.11.2023 – 17.11.2023 (ora 12:00), către Consiliul Județean Cluj, prin intermediul platformei Ghișeul Unic (https://public.cluj.archi), vor fi emise în termen de maxim 24 ore de la depunere.

Alin Tișe, președintele Consiliului Județean ClujContinuăm digitalizarea la Consiliul Județean. Facem pași importanți în fiecare zi pentru a putea oferi clujenilor servicii administrative performante și pentru a atinge dezideratul propus: o administrație fără hârtii!

Prin intermediul platformei pot fi obținute următoarele tipuri de acte:

–           Certificate de Urbanism

–           Autorizație de Construire

–           Certificate de Atestare

–           Certificate de Edificare

–           Drept de Preempțiune

–           Începere lucrări

–           Finalizare lucrări

Documentele emise au valabilitate juridică, semnătura electronică integrată, plata făcându-se online.

 

Biroul de presă

10 noiembrie 2023

Articolul precedentDirectorul Aeroportului Brașov spune una, membrii Consiliului de Administrație spun alta…
Articolul următorTurneul de șah ”Cupa Bastonul Alb”, debutează anul acesta la Brașov
Jurnalist din anul 2006. A scris pentru publicații naționale, regionale, locale.(Ziua, Buna Ziua Iasi). Din 2014 este redactor șef și manager la publicația regională Transilvania365. Aproape un an a cochetat și cu televiziunea(realizator “Brașovul Tău” la Mix TV). Este licențiat în Științe Politice, dar are și un master în Management.