Acasă Anunțuri Aplicațiile BT sunt indisponibile în perioada 30 decembrie și 2 ianuarie

Aplicațiile BT sunt indisponibile în perioada 30 decembrie și 2 ianuarie

Potrivit unor e-mailuri trimise de către Banca Transilvania, tutor clienților, aceștia informează că, aplicațiile BT sunt indisponibile în perioada 30 decembrie, ora 16:00 – 2 ianuarie, ora 12:00, pe motiv că Banca își upgradează sistemele informatice pentru perfecționarea serviciilor.

„Cardurile BT vor funcționa pentru plăți la comercianți și retrageri de numerar. Aplicația BT Pay va funcționa pentru plăți la comercianți.

Vă recomandăm să vă asigurați că aveți bani pe card pentru cumpărături în perioada 30 decembrie – 2 ianuarie.

Nu funcționează în perioada menționată transferurile între conturile proprii/alte conturi, schimbul valutar și constituirea/desființarea de depozite, în nicio aplicație: BT Pay, BT24, NeoBT și BT Go.

Puteți vedea mai multe informații pe site-ul nostru.
Mulțumim pentru înțelegere.”, a informat Banca Transilvania în e-mailul menționat.