Spațiile comerciale Cosmopolit – alegerea premium a afacerilor brașovene

Brașovul, catalogat la începutul lui 2021 drept unul din cele mai prospere județe ale țării de către Institutul Național de Statistică, este căminul Cosmopolit. Ansamblurile rezidențiale construite de dezvoltatorul imobiliar brașovean oferă, de peste 7 ani, o experiență unică a interacțiunii cu spațiul într-o îmbinare de stil modern, dinamic și accesibil atât în locuințe, cât și în spațiile comerciale.

În acest context, Cosmopolit dezvoltă ansambluri rezidențiale premium în unele din cele mai apreciate zone centrale ale Brașovului – centrul și cartierul Răcădău, fiecare complex având în componență o diversitate de structuri pentru desfășurarea activităților comerciale sau de birou.

Spațiile comerciale din ansamblurile Traian Grozăvescu și Mihai Viteazul, poziționate central în Brașov, oferă acces rapid la reperele esențiale ale orașului – Centrul Civic, noul centru comercial AFI, Parcul Nicolae Titulescu și frumoasa Casa Armatei, Biblioteca Județeană și principalele intituții de stat. Cosmopolit Magnolia și Cosmopolit Zenit, situate în cartierul Răcădău, oferă accesul facil – în maximum 10 minute peste Tâmpa – la centrul istoric.

Alegerile proprietarilor de afaceri din Brașov sunt motivate de proximitatea față de aceste puncte de interes importante din oraș. Cosmopolit întâmpină aceste nevoi creând în centrul orașului ansambluri cu clădiri de cea mai înaltă calitate și atenție deosebită la detalii, de la cele exterioare până la designul interior. Ele încorporează spații comerciale premium pentru brandurile ce-și doresc avantajele pe care le aduce o astfel de investiție în Brașov.

Astfel, alegerile făcute de Cosmopolit țin cont de aceste nevoi ale viitorilor proprietari și aduc în plus acel statut pe care o clădire cu design unic și o valoare estetică deosebită îl poate conferi: o percepție foarte bună a imaginii afacerii prin transferul de renume al brandului Cosmopolit, construit prin standardul premium menținut întotdeauna.

Totodată, valoarea clădirii și a spațiului este în continuă creștere datorită materialelor de foarte bună calitate folosite și a atenției la acele detalii de design care au și scop practic. În acest context investiția în spațiile din centrul Brașovului este, pe termen lung, una din cele mai sigure, pentru că oportunitățile de construire în această zonă sunt deja limitate. În acest caz contează, bineînțeles, avantajele pe care le aduce, căci ele vor face recuperarea mai ușoară și chiar profitabilă.

Spațiile sunt gândite cu atenție la detalii și create să servească nevoile unei activități comerciale, oferind, totuși, o anumită flexibilitate prin fațadele de înaltă calitate, suprafețe vitrate libere de 2,45 m înălțime și ferestre operabile. Fiecare spațiu are 1 sau 2 intrări, parcare interioară și exterioară și spațiu de depozitare, disponibile la cerere.

Dotările cu care se completează aceste spații sunt în sine un avantaj suplimentar. Pardoseala flotantă și tavanul casetat, împreună cu amenajarea personalizată a spațiilor, disponibilă la solicitare, creează contextul potrivit în care să se desfășoare activitatea profesională.

Și pentru că în spatele misiunii oricărui brand de succes, oricum ar fi el exprimat, stă o puternică dorință de a fi o soluție pentru oameni, de a fi răspunsul la o nevoie de-a lor, atunci când o companie alege să își desfășoare activitatea și să facă tot ce poate mai bun pentru clienții săi dintr-un spațiu creat de Cosmopolit, bucuria este dublă.

Lavender Cafe & Wine Bar, Kronlight și Neuromedica sunt o parte din brandurile care au ales să-și desfășoare activitatea în complexul rezidențial Cosmopolit Calcarului 19B pentru „poziționarea foarte bună, plusul de valoare în ceea ce privește imaginea brandului și colaborarea excelentă cu comunitatea Cosmopolit din toate punctele de vedere.” Iar pentru InCasa Mobili, prezent în complexul rezidențial Cosmopolit Mihai Viteazul 6, desfășurarea activității în spațiul din clădirea Cosmopolit a susținut dezvoltarea prin poziționarea foarte bună și plusul de valoare în ceea ce privește imaginea brandului prin designul exclusivist al clădirilor și al spațiilor comerciale.

„Atunci când dezvolți o afacere, este esențial să iei în calcul – atât din pespectiva ta, cât și a celorlalți – deopotrivă calitatea serviciilor oferite, ambientul și poziționarea într-o clădire premium, cu un design unic și o valoare estetică deosebită, așa cum sunt create clădirile Cosmopolit. Acel spațiu în care îți desfășori activitatea – și care e vizitat de clienți și parteneri – este asimilat imaginii brandului nostru, iar asta poate fi important în dezvoltare.”, declară Mihaela Biriș, Marketing Manager Cosmopolit.

Alegerea unui spațiu comercial potrivit unui brand care-și dorește o bună poziționare în Brașov este o mișcare strategică, iar disponibilitatea în ofertele Cosmopolit poate fi verificată aici: https://cosmopolit.ro/spatii-comerciale-si-de-birouri/.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lasă un răspuns

%d blogeri au apreciat: