Pașii care trebuie urmați de firmele care își trimit angajații în ȘOMAJ TEHNIC

Pentru a veni in sprijinul agentilor economici din judetul Brasov care pot beneficia de somaj tehnic in aceasta perioada,  AJOFM Brasov a pus la dispozitia acestora o aplicatie informatica.

PASI DE INCARCARE SOMAJ TEHNIC IN  PLATFORMA PISA

APLICATIA GENEREAZA FORMULARELE PREVAZUTE DE LEGE.

DATELE SE POT INTRODUCE DE ASTAZI 31.03.2020, URMAND CA INCARCAREA PE PLATFORMA A DOCUMENTELOR SEMNATE SA SE FACA INCEPAND CU DATA DE 01.04.2020

  1. INTRATI PE PE SITE-UL http://ajofm-bv.ro/, LA SECTIUNEA “SOMAJ TEHNIC”
  2. AVETI GENERATE DEJA CREDENTIALELE, ANUME:
  3. USER-UL ESTE CODUL FISCAL, (EXEMPLU: CF=12345678)
  4. PAROLA ESTE FORMATA DIN PRIMELE 4 CIFRE ALE CODULUI FISCAL;  (EXEMPLU: 1234)
  5. SE APASA BUTONUL VERIFICARE;
  6. ACCESATI SECTIUNEA SOMAJ TEHNIC;
  7. SE VA DESCHIDE O FEREASTRA IN CARE VETI COMPLETA  DATELE CARE LIPSESC:  CONTUL DE BANCA,  BANCA LA CARE ESTE DESCHIS, ETC;
  8. ALEGETI CATEGORIA DE SOMAJ TEHNIC IN CARE VA INCADRATI 1 SAU 2 (TOTAL SAU PARTIAL)
  9. SE APASA BUTONUL SALVARE (SALVARE INFORMATII INTRODUSE);
  10. INREGISTARTI FIECARE PERSOANA PENTRU CARE FACETI SOLICITAREA CU DATELE PE CARE ALPICATIA LE CERE: NUME SI PRENUME, CNP, STUDII, URBAN/RURAL, SALARIUL DE BAZA CORESPUNZATOR LOCULUI DE MUNCA OCUPAT, NUMARUL DE ZILE, IAR APLICATIA FACE AUTOMAT CALCULUL.
  11. LA FINAL VETI GENERA LISTA CU PERSOANELE PENTRU CARE FACETI SOLICITAREA SI DECLARATIA ADMINISTRATORULUI/REPREZENTANTULUI LEGAL;
  12.  SE SEMNEAZA ELECTRONIC CU SEMNATURA ELECTRONICA EXTINSA DE CATRE ADMINISTRATOR/REPREZENTANTUL LEGAL CELE DOUA DOCUMENTE SI APOI SE INCARCA IN FORMAT PDF INAPOI IN APLICATIE;
  13. IN CAZUL IN CARE ADMINISTRATORUL/REPREZENTANTUL LEGAL NU DETINE SEMNATURA DIGITALA EXTINSA , ACESTA POATE SA TIPAREASCA ANEXELE, LE SEMNEAZA CU SEMNATURA OLOGRAFA(DE MANA), LE SCANEAZA IN FORMAT PDF SI LE INCARCA IN APLICATIE.

Lasă un răspuns

%d blogeri au apreciat: