(P) VITALACT – o nouă gamă de produse lactate naturale și 100% românești (FOTO)

Omul de afaceri Mihai Miron, proprietarul holdingului Ropharma din Brașov și implicit al societății BIOEF, a investit 4 milioane de Euro în noua fabrică de lactate marca Vitalact, brand 100% românesc care se mândrește cu o linie de produse lactate naturale, fără conservanți, stabilizatori, potențiatori de gust și de aromă.

Produsele Vitalact sunt provenite dintr-un flux integrat ceea ce determină un bun control al întregului proces, de la furcă la furculiță.

Brandul românesc Vitalact este susținut de propria fermă de vaci și cele 1500 hectare de terenuri agricole situate în comuna Doștat, jud. Alba.

Ferma vegetală, alături de ferma animală și fabrica de produse lactate din Baru – jud. Hunedoara, face parte din fluxul integrat, element important pentru controlul calității produselor.

Produsele Vitalact au un termen redus de valabilitate ceea ce dovedește că sunt produse proaspete, cu gust natural, lipsite de aditivi sau conservanți, nu sunt supuse tratamentului termic la temperaturi ultra-înalte (UHT) cu efect majoritar distrugător asupra elementelor benefice din compoziție (proteine, vitamine etc.), astfel încât tu și familia ta să vă bucurați de mese bogate în nutrienți, benefice organismului.

 

Am decis să investesc în România, şi nu în altă ţară, întrucât aici am reuşit să construiesc de jos, puţin câte puţin, un brand care la ora actuală se bucură de o popularitate crescută, în special în rândul mamelor şi copiilor. Iniţial, am reşimţit puţină reticenţă când cei apropiaţi au aflat că îmi doresc o nouă investiţie mare în România, însă eu consider că este mereu loc pe piaţă.

Ne dorim să aprovizionăm magazinele din România cu produsele Vitalact, astfel încât să facem o concurenţă serioasă produselor străine”, declară omul de afaceri Mihai Miron, proprietarul brandului românesc Vitalact.

Directorul general al brandului Vitalact, Armando Popescu ține să sublinieze necesitatea unor produse lactate 100% românești pe piața românească.

Ce înseamnă în momentul de față un produs românesc? Din punctul meu de vedere, produs românesc înseamnă materie primă din România (lapte românesc), procesatorul laptelui fiind român, iar rezultatul acestei munci să fie un brand românesc.

Asta înseamnă o garanție a respectului „ca de la român la român” și a satisfacției depline a unui proces „de la furcă la furculiță”.

 Laptele „românesc” procesat de companii cu capital străin, cu lapte adus deseori din alte țări și procesat după rețete sau branduri consacrate în alte zone ale lumii, nu se poate numi produs lactat românesc.

Brandul românesc Vitalact are privilegiul acesta: de a comercializa lapte și produse lactate 100% românești.”

De asemenea,  în produsele Vitalact nu se găsesc grăsimi hidrogenate, clorură de calciu sau potențiatori de gust și de aromă care au un efect extrem de nociv asupra organismului uman. Consumul în mod constat al produselor care conțin grăsimi hidrogenate (așa-zisele uleiuri sau grăsimi vegetale) pot provoca diabet, hipertensiune, obezitate, boli de inimă sau accidente cerebrale vasculare.

Produsele Vitalact se găsesc în Brașov în magazinele Kaufland și Auchan.

Alege să consumi produsele Vitalact iar noi vom avea grijă de sănătatea ta.

Vitalact este alegerea perfectă pentru tine și familia ta.

 

Lasă un răspuns

%d blogeri au apreciat: