Ospitalitatea Brașoveana lansează materialul de promovare – Dor de Brașov

Sub sloganul “Dor de Brașov” s-au reunit operatori din ospitalitatea Brașoveana să promoveze siguranța atât în restaurantele, cat si in hotelurile din CENTRUL ISTORIC al Brașovului.
Mesajul transmis de operatorii brașoveni către turiștii care doresc sa viziteze Brașovul este unul de siguranță.
Turiștii trebuie să afle că ospitalitatea brașoveană este pregatită și face tot ce este posibil ca să asigure atât siguranța oaspeților cât și calitatea serviciilor pentru a garanta confortul deplin a acestora.
Brașovul este capitala neîncoronată a turismului romanesc, iar siguranța si calitatea stau pe primul loc la operatorii din ospitalitatea brașoveana.
Președintele Asociației Comercianților din Centrul Istoric al Brașovului, domnul Horia Huluban a declarat:
“Suntem pregatiți pentru a primii turiștii din toată țara la noi la Brasov și le garantăm în unitațile noastre atât siguranța necesară cât și experiențele culinare și turistice cu care i-am obișnuit ani la rand.Personal sunt convins că la toți le este dor de Brașov.”
La finalul interviului a incheiat domnul Huluban cu
“Si noua ne este dor de ei”

Lasă un răspuns

%d blogeri au apreciat: