La Aeroportul Brașov se lucrează de vreo 8 ani, dar s-a realizat din proiect doar 30%. Când va fi finalizat?

Aeroportul Brașov este subiectul principal al campaniilor electorale de vreo 10 ani. De aproximativ 8 ani s-au început lucrări la acest obiectiv, care a fost tărăgănat de administrația liberală până în ziua de azi. Ce s-a făcut concret până acum la aeroportul de la Ghimbav? Doar 30% este realizat, fiind băgate sute de milioane de lei în această investiție. Curios este că în 2014, fostul președinte al Consiliului Județean Brașov, Aristotel Căncescu, susținea că obiectivul se afla în construcție, la un procent de 20-25%. Practic, exista o pistă și un gard care împrejmuia terenul.

În prezent, în 2020, lucrările nu au înaintat prea mult având în vedere declarația președintelui Consiliului Județean Brașov care a spus într-o conferință de presă că proiectul s-a realizat undeva la 30%. Cu alte cuvinte, de la ultima campanie electorală, s-a mai înaintat doar cu câteva procente, ceea ce înseamnă foarte puțin având în vedere promisiunile politicienilor din campania electorală. Dacă lucrări am avut puține, nu același lucru se poate spune despre conferințe de presă pe tema aeroportului.

Politicienii nu au scăpat niciun moment pentru a-și face imagine pe spatele acestui obiectiv. Totuși, brașovenii, au început să înțeleagă că vorbăria de la televizor este electorală, iar realitatea este cu totul alta. Cu alte cuvinte, există șanse mari ca alegătorii să pună ștampila pe oameni noi, oameni care nu văd aeroportul doar ca o armă electorală. Cum sunt mulți pretendenți la șefia instituției, sunt șanse mari ca oamenii să-și îndrepte atenția spre alți candidați. Unii au avut o șansă, dar au irosit-o și au dezamăgit, de aceea și brașovenii vor un om care se ține de cuvânt.

Nu trebuie uitat faptul că aeroportul se putea realiza de o companie privată. Au fost mai multe interesate, multe din Turcia și China. Din păcate, fiind o jucărie electorală, conducătorii au preferat să îl facă singuri cu bani de la bugetul de stat, în loc să-l ofere unei firme private.Dacă ar fi fost concesionat, milioanele care au intrat până acum în aeroport ar fi avut o altă destinație, cum ar fi spitalele din Brașov, sau infrastructura rutieră, unde se știe că sunt probleme.

Lasă un răspuns

%d blogeri au apreciat: