Kandia Dulce: singurii care suportăm costul crizei economice suntem noi, cei din mediul privat

Încă un semnal de alarmă venit de la mediul privat.  Reprezentanții Kandia Dulce se simt discriminați de măsurile adoptate de Guvern pe perioada stării de urgență, subliniind astfel, încă o dată, că solidaritatea nu este la fel pentru toți.

„Guvernul a implementat câteva măsuri de sprijin economic pentru sectorul privat pe care le apreciem. Sectorul privat a fost lovit din plin de restricțiile impuse de starea de urgență și își va reveni greu. S-a vorbit despre solidaritate în acestă perioadă, dar vedem cu toții că singurii care suportăm costul crizei economice declanșate suntem noi, cei din mediul privat. Cei din sectorul public au toate veniturile și beneficiile asigurate în continuare deși mulți au încetat activitatea în acestă perioadă. Guvernul, din păcate, discriminează mediul privat prin acestă abordare”, transmit cei de la Kandia, conform retail.ro.

Menționăm faptul că vânzările Kandia Dulce au scăzut în perioada martie-aprilie cu 42%. Portofoliul Kandia Dulce include ciocolată, patiserie, biscuiți și produse zaharoase. Dintre brandurile pe care le deține, enumerăm: Rom Autentic, Măgura, Făgăraș, Kandia, Primola, Laura, Sugus.

Lasă un răspuns

%d blogeri au apreciat: