2 comentarii la „Fără un studiu, fără consultarea brașovenilor, primarul Coliban vrea reintroducerea tramvaielor în Brașov

  • 4 februarie 2021 la 14:03
    Permalink

    Stiu ca exista in Brasov acest sindrom ca Brasovul ar fi cumva buricul Romaniei; o iluzie falsa alimentata pe de o parte de un orgoliu local cam tamp si de faptul ca in anii 70-80 Brasovul a fost intr-adevar al doilea oras al Romaniei ; intre-timp a devenit un oras mediocru de provincie eclipsat puternic de Cluj ,Timisoara si Iasi ; totusi ,ca brasovean nascut aici nu mi-as fi putut imagina ca exista atata provincialism si inapoiere in mentalitate si atata inversunare impotriva unui tramvai modern ,ca si cum tramvaiul ar reprezenta o sperietoare si un mare cosmar pentru acest oras ; pacat ca nu ne uitam putin in jurul nostru si nu observam ca nu numai in Occident ,dar si in Romania se reintroduc si se extend liniile de tramvai,ca de exemplu la Resita (!!!),Oradea,Sibiu,ca sa nu mai vorbim de Cluj,Timisoara si Iasi !
    Reply ↓

    Răspunde
    • 5 februarie 2021 la 9:20
      Permalink

      Alte orase au infrastructura, Brasvul nu! Asta este marea diferenta. V-ati gandit ca va manca jumatate din strada pe unde va trece? Stiti ca atunci cand va opri in statie, traficul se opreste pe ambele benzi pentru ca oamenii vor traversa strada? Stiti cat dureaza inplementarea unui astfel de proiect si ce inseamna aceste santiere deschise prin tot orasul? Avem in prezent vreun studiu cu privire la oportunitatea acestui proiect? Nu! Atunci, de ce nu am lua autobuze electrice si troleibuze. Si ieftina investitia si fara conplicatii inutile.

      Răspunde

Lasă un răspuns

%d blogeri au apreciat: