Cum puteți plăti de acasă factura la salubritate emisă de Comprest SA

În această perioadă dificilă în care este necesară distanțarea socială, pentru a veni în sprijinul clienților săi astfel încât să nu mai fie necesară deplasarea la casierie pentru plata facturii, operatorul de salubrizare Comprest SA pune la dispoziție mai multe modalități de plată online.

Astfel, clienții, persoane fizice și juridice, pot apela la posibilitatea de a vizualiza factura accesând butonul „Plata online” de pe site-ul www.comprest.ro, dar și a efectua plata acesteia urmând pașii aplicației.

Pentru a utiliza aplicația de pe site-ul www.comprest.ro este necesar să vă creați un cont de utilizator.

Pentru aplicația mobilă, se descarcă de pe Apple Store sau Google Play Store aplicația AQMETER  dezvoltată de Set Mobile Srl, care este o platformă de servicii online și mobilă dedicată companiilor de utilități. Pentru utilizarea acesteia și crearea unui cont aveți nevoie de ultima factură și o adresă de email valabilă unde să vă confirmați contul creat. În cazul aplicațiilor mobile se procedează la fel, selectând din lista de furnizori Comprest SA.

„Operatorul de salubrizare Comprest SA depune în continuare toate eforturile, astfel încât activitățile de salubritate și dezinfecție să se desfășoare fără sincope, ținând cont că sunt factori esențiali pentru protecția împotriva virusurilor și mircorbilor. Noi facem curat și dezinfectam, păstrați și dumneavoastră curățenia pentru a reduce riscul îmbolnăvirilor. În plus, am dorit să venim în sprijinul clienților noștri pentru a nu mai fi necesară deplasarea până la casierie pentru plata facturii și oferim și această metodă de plată online”, au declarat reprezentanții companiei brașovene.

1.Dacă nu aveți încă un cont , puteți crea unul, accesând pagina www.comprest.ro.

2. Pentru a înregistra un cont nou va trebui să efectuați click pe butonul „PLATA ONLINE”.

3. Apoi  dați click pe butonul verde „Creează cont”.

4. Se va deschide o fereastră nouă undedați click pe butonul  „Înregistrați-vă” .

5. Se va deschide o fereastră  nouă unde va trebui sa completați datele cerute, respectiv e-mail și parolă.

Bifați „Am citit și sunt de acord cu termenii și condițiile” și dați click pe butonul „Pasul următor”.

6. Completați detaliile solicitate respectiv numărul de contract menționat pe factură și un număr de factură din ultimele 3 emise.

Apoi dați click pe butonul „Verificați datele” .Vă rugăm să completați detaliile care vă sunt cerute, astfel încât acestea să fie cele corecte. Prin verificarea datelor (doar dacă acestea au fost trecute corect) vor fi trecute automat numele și adresa beneficiarului.

Apoi  dați click pe butonul „Înregistrare”.

După completarea cu succes a datelor în formular, aplicația va crea un cont nou pentru dumneavoastră și va transmite un email către adresa de email pe care ați utilizat-o la înregistrare, care conține un link de activare. Pentru a activa contul va trebui să efectuați click pe acest link. Doar după efectuarea acestei operațiuni contul va deveni activ și va putea fi accesat.

Continuați autentificarea. Se va deschide o fereastră unde trebuie sa alegeți dând click pe butonul „Contract” modalitatea de primire a facturii, respectiv electronic sau suport hârtie.

De altfel, plățile se pot efectua în continuare și prin internet banking, la unitățile bancare, în următoarele conturi:

  • Cont: RO23BTRLRONCRT0295103701, Banca Transilvania
  • Cont: RO18INGB0001008200418918, I.N.G. Bank Brașov
  • Cont: RO27RNCB0053009805200001, B.C.R. Brașov
  • Cont: RO89BRDE080SV05660040800, B.R.D. Brașov
  • Cont: RO59TREZ1315069XXX000625, Trezoreria Brașov

Lasă un răspuns

%d blogeri au apreciat: