Cum își bat joc de clienții hotelului cei din conducerea ARO Palace

Reguli schimbate din mers și după bunul plac al conducerii de la  hotelul ARO Palace! Mai multe persoane care aveau abonamente la zona de SPA a hotelului au avut parte de o surpriză la recepție. Când au dorit să intre la piscină, clienții au fost informați că abonamentele care ar fi trebuit să fie valabile cel puțin până la sfârșitul anului nu mai sunt valabile. Menționăm că în luna septembrie angajații zonei de SPA le-au spus clienților că intrările de pe abonamentele pe suport hârtie trebuie transferate pe carduri magnetice până la sfârșitul anului. Deoarece era vorba de 2 abonamente pe suport hârtie, recomandarea staff-ului a fost ca în primă fază să fie transferate doar intrările de pe un abonament, care ar fi urmat să fie valabile 45 de zile și, ulterior, după ce aceste intrări au fost finalizate, să fie transferate, până pe 31 decembrie 2021 și ultimele intrări, care ar fi avut aceeași valabilitate, de o lună și jumătate.

În momentul în care primul abonament a fost transferat pe card magnetic, clientul a semnat și un formular, dar datele nu au fost utilizate de angajați pentru a-l notifica despre schimbări. Cei de la recepție au spus că modificarea a intrat în vigoare de la 15 octombrie, dar, de câte ori a fost persoana în cauză la SPA în zona septembrie și începutul lunii octombrie, nimeni nu i-a atras atenția asupra schimbărilor care urmează să aibă loc.

”Am vorbit în luna septembrie, în zile diferite, cu doi angajați de la recepția SPA a hotelului ARO care m-au asigurat că pot preschimba abonamentele pe suport hârtie în carduri magnetice până pe 31 decembrie 2021. Ultima dată am fost la SPA la începutul lunii octombrie, preferând să fac o pauză câteva săptămâni din cauza numărului mare de cazuri COVID din Brașov. Astăzi, la recepție, altă angajată ne-a pus în vedere că nu mai putem folosi abonamentele care, surpriză, și-au încheiat valabilitatea pe ….15 noiembrie! ” a spus o brașoveancă care a întâmpinat probleme cu abonamentul.

Din primele informații, nu este singura persoană care s-a confruntat cu această situație, fiind mai mulți clienți cu abonamente care nu mai pot intra. Unii le-au achiziționat cu un an chiar doi înainte, dar, din cauza pandemiei, nu au putut beneficia de servicii din cauza măsurilor impuse de-a lungul timpului de Guvernul României. Nu este exclus ca o parte din clienții ”țepuiți” să facă sesizări la instituțiile abilitate.

Lasă un răspuns

%d blogeri au apreciat: