Comunicarea intre institutiile Brasovului? De toata jena!!!

Pornind de la o situatie aparent banala (salubrizarea unei zone langa canal si liziera padure unde mirosul de mortaciuni e insuportabil, vezi link https://transilvania365.ro/miros-intepator-in-zona-canalului-timis/) care s-a rezolvat dupa multe zile si cu insistente la autoritati, constatam ca simpli cetateni urmatoarele concluzii legate de comunicarea intre institutiile Municipiului Brasov, si intre sefi si subordonati:
– nu stie stanga ce face dreapta, si nici nu se doreste acest lucru. Compania Apa nu tine legatura cu Compania de Gospodarire a Apelor, iar primele doua nu au auzit de Primarie. Fiecare e pe propria patratica. Cetateanul ramane cu buza umflata, suna mai departe, poate-poate…
– nu stie seful ce face muncitorul. Din birou sau din masina, situatia arata roz, pe teren situatia e de cacao. Mai mult, chiar si oamenii de teren au ifose de vedete, cum sa murdareasca uniforma impecabila de la firma?
– cetatenii nu isi cunosc drepturile (ca de obligatii se grabesc sa se achite imediat). Ezita sa sune ca sa nu deranjeze, sau se pierd in meniuri robotizate, sau nu mai e program, sau cauta cu lupa pe pagini web telefoane sugestive. Pana nu vom invata sa sunam si de 100 de ori si sa cerem insistent rezolvarea problemelor nu vom reusi sa schimbam modul de lucru si mentalitatile.

ADRIAN TATU

Lasă un răspuns

%d blogeri au apreciat: