Ce spune conducerea Spitalului Clinic de Urgență pentru Copii Brașov despre informațiile apărute pe rețelele de socializare

Conducerea Spitalului Clinic de Urgență pentru Copii Brașov a venit cu precizări în cazul acuzațiilor privind lipsurile din unitate. Mai mult decât atât, conducerea amenință jurnaliștii cu măsuri pentru ”stoparea propagării informațiilor false menite să creeze panică în rândul brașovenilor ”…dar, nu spune nimic despre achiziția unei bariere sau despre faptul că li s-a interzis angajaților să vorbească despre ce se întâmplă la spital.

”La Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii Brasov conducerea unitatii a facut toate eforturile pentru a asigura necesarul de echipamente de protectie, medicamente si materiale sanitare necesare in contextul epidemiei. Magazia spitalului a fost aprovizionata astfel incat sa se asigure un stoc de rezerva pentru o perioada de 45 de zile. Atașăm poze făcute în această dimineață!
​- Spitalul nu foloseste dezinfectanti Horeca, singurii dezinfectanti utilizati sunt cei care au avizul Ministerului Sanatatii de incadrare in categoria produselor biocide si care sunt inclusi in Registrul national al produselor biocide.
​- Spitalul de copii are în prezent o rată de 30 de prezentări urgente pe zi, față de o rată de 120 de prezentări pe zi în regim de urgență înainte de izbucnirea pandemiei. Unitatea nu înregistrează cazuri de pacienți infectați cu COVID-19. A fost instalat un cort de triaj in curtea spitalului pentru a se lua toate masurile ca pacientii cu posibile afectiuni respiratorii sa fie izolati din primele momente, pentru prevenirea raspandirii infectiei cu virusul SARS-CoV-2. S-au modificat circuitele din cadrul spitalului, pentru ca pacientii infectati sa fie izolati pana la preluarea lor la Spitalul de Boli Infectioase si s-a elaborat un plan de prevenire si limitare a infectiei cu virusul SARS-CoV-2. Atașăm poze.
– ​S-a restrans activitatea sectiilor, iar personalul medical a fost organizat astfel incat sa se asigure serviciile medicale la pacientii internati, dar si o rezerva de personal care sa poata fi chemata de la domiciliu. Personalul medical este echipat corespunzător și primește în fiecare dimineață echipamentul solicitat de către șefii de secție. Solicitările se fac în scris, iar predarea echipamentului se face pe baza unui proces verbal! Atașăm poze ale personalului aflat astăzi de serviciu.
❗️​In concluzie, spitalul este pregatit sa faca fata posibililor pacienti infectati cu SARS-CoV-2, fiind printre primele care a luat masurile necesare in acest scop.
​Față de cele prezentate mai sus facem precizarea că astăzi vom înainta domnului Prefect si Comitetului Județean de Urgență o solicitare prin care cerem adoptarea de măsuri pentru stoparea propagării informațiilor false menite să creeze panică în rândul brașovenilor!
​❗️❗️Facem un apel public, conducerea spitalului, medicii si personalul medical al spitalului nostru pentru oprirea acestui tip de informații false, care produc panică și crează disconfort tuturor! Noi suntem în primul rând în această luptă, ne facem meseria și suntem în slujba brașovenilor! Așteptăm același tratament și din partea dvs!
​✅ Vă asigurăm că nu vom ezita să facem public orice neajuns avem și vom cere ajutorul, dacă va fi cazul! Vă stăm la dispozitie pentru verificarea oricărui tip de informații! ”, se arată într-un comunicat de presă.

Lasă un răspuns

%d blogeri au apreciat: