Anchetă internă la ADR Centru. Mașina folosită de angajații unui hotel a ajuns în service și va fi transferată la Alba Iulia

În urma dezvăluirilor făcute de Transilvania365, ADR Centru a venit cu lămuriri privind activitatea angajaților din Brașov, dar și referitor la autoturismul instituției folosit de cu totul alte persoane decât cele autorizate. Mai mult decât atât, reprezentanții ADR susțin că au demarat o anchetă internă și vor lua măsurile care se impun.

”Referitor la aspectele menționate în materialul de presă privind utilizarea autoturismului AB-09-JNC, precizăm că acest autoturism a necesitat în ultimul timp anumite intervenții tehnice. În acest moment autoturismul este la service în municipiul Brașov și după reparație va fi transferat neîntârziat la sediul ADR Centru din Alba Iulia.La nivelul Agenției va fi documentată și analizată situația menționată în materialul publicat online și vor fi luate măsurile care se impun, în cel mai scurt timp posibil”, au spus reprezentanții ADR Brașov prin purtătorul de cuvânt Nicolae Marginean, Director Departament Relatii Publice si Comunicare.

Interesant este că autoturismul a ajuns deja în service…deși l-au folosit alte persoane. Rămâne de văzut ce măsuri vor lua cei de la ADR Centru împotriva celor vinovați, dacă vor înainta rezultatele anchetei interne instituțiilor abilitate pentru continuarea cercetărilor, așa cum ar fi normal. În acest caz sunt dovezi concrete privind folosirea autoturismului de către alte persoane. De asemenea, mulți dintre predeleni cunosc situația care trenează de ani buni. Unde au fost cei de la ADR atâta timp, de ce nu au verificat unde sunt mașinile instituției și cine le folosește cu adevărat? Oare câte astfel de cazuri sunt la nivelul Regiunii Centru?

Birou la Brașov fără adresă de e-mail, dar cu un număr de telefon unde nu răspunde nimeni

Bătaie de joc pe bani publici! După ce am semnalat problemele de la biroul din Brașov privind lipsa unei adrese de e-mail și nefuncționalitatea telefonului, ADR Centru a prezentat explicații puerile. Aceștia susțin că telefonul a fost deranjat câteva zile…dar curios, dacă ADR Centru a știut acest aspect, de ce nu au anunțat pe site-ul instituției? Vorbim de o instituție cu pretenții, nu de una de duzină. De asemenea, de ce nu există o adresă de e-mail pentru cei de la Brașov? Cum iau legătura persoanele interesate cu acest birou dacă telefonul nu funcționează, iar adresă de e-mail nu există? Cât despre scuza cu atacurile cibernetice…domnilor de la ADR Centru, ne credeți copii?

Dacă voi aveți o problemă în acest sens, ce să spunem atunci de instituțiile importante ale statului român care întâmplător au și adrese de e-mail și telefoane fixe, dar și mobile. Sau la ADR Centru nu s-a auzit de telefoane mobile…

În ceea ce privește situația punctuală semnalată la Brașov, în privința preluării apelurilor telefonice, vă informăm că există o disfuncționalitate pe linia telefonică internă din clădirea unde funcționează Departamentul Dezvoltare Urbană și nici în acest moment nu pot fi preluate apelurile telefonice. Deranjamentul este semnalat către administratorul clădirii și va fi remediat în cel mai scurt timp.

 Având în vedere faptul că ADR Centru are o structură regională, pentru a limita atacurile cibernetice/ informatice tot mai frecvente, inclusiv pe cele tip phishing, adresele de e-mail ale membrilor echipei ADR Centru nu sunt făcute publice, cu excepția adreselor departamentale: office@adrcentru.rorelatii_publice@adrcentru.ro și dataprotection@adrcentru.roAvând în vedere activitățile specifice ale fiecărui departament/serviciu din cadrul instituției, conform procedurilor interne, toate mesajele de e-mail adresate către ADR Centru sunt înregistrate/preluate pe adresa generală office@adrcentru.ro. În prima pagină a site-ului www.adrcentru.ro, precum și pe alte pagini web coordonate de ADR Centru, există un link dedicat pentru Formularul de Contact cu instituția noastră. Odată completat și trimis, acest Formular generează un răspuns automat care confirmă faptul că mesajul a fost recepționat la ADR Centru și va fi soluționat conform cu procedurile de lucru în vigoare.

Pe de altă parte, activitatea Departamentului pentru Dezvoltare Urbană din cadrul ADR Centru, care continuă activitatea Departamentului Pol de Creștere Brașov, este în directă legătură cu procesul de dezvoltare urbană, al zonei metropolitane Brașov precum și al altor municipii și orașe din regiune, nefiind necesară publicarea datelor de contact ale acestui Departament pentru publicul larg.

În esență, orice fel de sesizări – cum este și aceasta – precum și mesajele care vizează activitatea în general a Agenției sau a unui anumit departament se transmit către adresa generală office@adrcentru.ro, procedura de comunicare internă stabilind modul de soluționare și de comunicare a răspunsurilor către persoanele interesate”, se arată în adresa primită de la ADR Centru. 

Precizăm că Publicația Transilvania365 va semnala toate aceste probleme instituțiilor abilitate ale statutului român. Credem că este timpul să spunem STOP bătăii de joc privind cheltuirea banilor publici.

 

Lasă un răspuns

%d blogeri au apreciat: