Al doilea an de catalog on-line pentru școlile din Brașov, printr-un proiect al primăriei

Școlile și liceele din Brașov au, pentru al doilea an la rând, un „catalog electronic“ cu toate instrumentele de management și raportare a situației școlare. Este vorba despre continuarea proiectului „NoteInCatalog“, o platformă electronică mai largă, care, dincolo de faptul că permite părinților să aibă acces direct la notele copiilor lor și la situația prezenței acestora, le oferă și unităților școlare, inspectoratului școlar și primăriei instrumente de lucru pentru gestionarea unitară şi coerentă a învățământului din Brașov, cu atât mai mult cu cât, în situația actuală, instrumentele electronice de lucru sunt tot mai necesare inclusiv în învățământ.

„Este un instrument modern care va ajuta pe toată lumea și care va conține toate datele legate de școală. Părinții vor putea să vadă notele și prezența copiilor și vor fi mai conectați cu situația școlară a copiilor. Noi, primăria, vom avea raportări care să ne ajute în alocarea fondurilor pentru abonamentele gratuite ale elevilor, de exemplu, sau pentru burse și premii de excelență, ori pentru programul Primul Ghiozdan, sau pentru alte situații care țin de managementul unităților de învățământ. Inspectoratul Școlar și instituțiile de învățământ vor avea de asemenea un instrument care să le ajute în statistici și planificări din domeniul lor de activitate. Contractul a fost deja semnat, este al doilea an în care acest program se desfășoară, au fost integrate și elemente noi și cred că va fi în continuare un instrument util, mai ales în contextul actual. Este încă un exemplu prin care primăria și consiliul local investesc într-un învățământ performant, modern și de calitate în municipiul Brașov“, a declarat primarul George Scripcaru.

În acest an, față de proiectul-pilot de anul trecut, aplicația va include trei module noi. Primul este o bibliotecă virtuală, care va permite profesorilor să adauge titluri și linkuri către titluri, iar elevilor să acceseze aceste informații. Modulul „Orar“ va permite profesorilor sau secretariatului să definească orarul la clase, care va putea fi vizualizat atât de elevi, cât și de părinți. Modulul de teme va permite profesorului să trimită o temă în format text, fișier sau fotografie și va permite elevului să trimită retur rezolvarea temei, de asemenea în format text, fișier sau foto.  Mai mult, modului va permite profesorului și un sistem de notare a temelor primite.

Anul trecut, platforma a fost utilizată de 23 de unități școlare din Municipiul Brașov, totalizând 19.550 de elevi. Au fost conectați în aplicație  1.341 de profesori, și peste 10.400 de părinți, dintre care 9.275 prin intermediul aplicației mobile și 1.225 prin intermediul aplicației web.

În anul școlar 2029-2020 542363 note, prin intermediul aplicației NoteInCatalog, 184.726 absențe și 15.366 mesaje au ajuns la părinți mai repede, contribuind astfel la creșterea performanței elevilor, la scăderea absenteismului și la o mai bună comunicare între școală și părinți.

Date despre contract:

Contract Prestare de servicii de implementare Platforma online de management şcolarsemnat între Municipiul Braşov şi SRoyalbit SRL

Beneficiile acestei platforme:

a) Crește rezultatele elevilor și nivelul școlii, scadeabsenteismul și abandonul școlar

b) Simplu de utilizat pentru profesori, învățători, directori, calculează mediile, raportează absențele și întocmește automat toate statisticile obligatorii, care în prezent sunt realizate de școală, manual.

c) Transmite părinților imediat pe telefoanele mobile și prin e-mail toate noutățile de la școală: note, absențe, conduita elevului, informări sau invitații la evenimente.

 Serviciile puse la dispoziţie :

– implementarea conturilor de acces în aplicație pentru fiecare unitate de tip: profesor, elev, părinte, secretariat cu rol de administrare a datelor pentru toată unitatea de învățământ;
– implementarea conturilor de acces în aplicație pentru primărie care permite accesul la toate unitățile în mod centralizat;
– implementarea informațiilor de la unități în bazele de date ale aplicației;
– punerea la dispoziție a tuturor rapoartelor solicitate de achizitor precum și a altor rapoarte care au la bază datele existente în baza de date;
– punerea la dispoziție a instrumentelor de instruire online de tip tutorial video;
– asigurarea accesul la versiunile îmbunătățite ale aplicației si rezolvarea promptă a tuturor erorilor raportate în aplicație fără costuri suplimentare;
– asigurarea unui departament de help desk prin corespondenta electronică și direct în aplicație;
– asigurarea și respectarea tuturor normelor în vigoare (GDPR, etc)

Tipuri de rapoarte ce pot  generate de baza de date a aplicației:

– Elevi cu situație neîncheiată – filtru pe semestru și unitate
– Situație absențe elevi dintr-o clasă, motivate și nemotivate, pe semestru;
– Situație absențe elevi dintr-o clasă, motivate și nemotivate, pe lună;
 – Situație statistică pe clasă
-nr.elevi înscriși;
-nr.elevi transferați;
-nr.elevi retrași;
-nr.elevi exmatriculați;
-nr.elevi promovați;
-nr.elevi cu medii între 5-6,99;
-nr.elevi cu medii între 7-8,99;
-nr.elevi cu medii între 9-10;
-nr.elevi corigenți
-total absențe motivate;
-total absențe nemotivate;
-nr. elevi beneficiari de bursă.
– Monitorizare absențe lunare pe clasă;
– Situație medii elevi pe semestru și anual;
– Note introduse de profesor;
– Grafic evoluție note pe clasa, elev, materie;
– Ritmicitatea notării.

Data intrării în vigoare a contractului:  01.09.2020
Durată contract: până la 31.08.2021
Preţ contractului130.000,00 lei fără TVA ( 154.700,00  lei cu TVA)

Lasă un răspuns

%d blogeri au apreciat: