Acțiune de promovare a resurselor medicale din județul Covasna

Covasna se promovează doar la…București chiar dacă mulți turiști care ajung în zonă sunt din regiunea Centru. În loc să se promoveze în toată țara, reprezentanții unei asociații au ”făcut” cărțile doar pentru publicații sau influenceri chipurile care au ”vizibilitate” la nivel național.

După mai bine de 600 de zile de pandemie, oamenii simt nevoia să se pună la adăpost, să se încarce cu bine, cu imunitate, să își pună sănătatea pe primul loc, să prevină bolile. Motiv pentru care oamenii s-au întors mai mult spre natură și spre resursele naturale vindecătoare. Asociația pentru Dezvoltarea Turismului în județul Covasna, profitând de oportunitățile oferite de județ, își continuă activitățile de promovare ale județului, subliniind resursele medicale.

De data aceasta dorința noastră nu este prezentarea generală a obiectivelor turistice din județul Covasna, ci în primul rând încercăm să aducem în lumina reflectoarelor resursele naturale vindecătoare ale județului și produsele turistice care se concentrează în jurul acestora. Pe acest principiu am segmentat și publicul țintă pe care acest press-trip dorește să îl abordeze, și implicit și canalele media participante: vor fi prezenți jurnaliști, influenceri și lideri de opinie de specialitate din domeniu. În aceste trei zile vor descoperi resursele tămăduitoare ale Covasnei, resursele unui mod de viață sănătos, acele publicații, platforme online, emisiuni TV/radio care promovează fenomenul medical-spa, modul de viață sănătos și natural, sau care abordează subiecte medicale.” – a subliniat Godra Árpád, directorul asociației.

În perioada 16-19 septembrie vor veni în press-trip aproape 20 de jurnaliști, bloggeri, vloggeri și formatori de opinie din capitală, acestea reprezentând cele mai populare canale din presa națională, atât print, audiovizual cât și online, de ex. Ce se întâmplă doctore la Pro TV, Libertatea pentru femei, Despre Spa sau Femeia. Pe parcursul celor 3 zile, ei vor fi cazați în orașul Covasna, la Hotelul TTS, Clermont și Căprioara, unde vor încerca câteva tratamente balneare, și sesiuni  de Spa și Wellness, după care vor face o vizită și la Spitalul de Cardiologie ”Benedek Géza”, pentru a descoperi mai multe detalii despre “Metoda Covasna”. Sejurul continuă cu o vizită la Centrul Băi Hătuica, Balvanyos Resort, Baia Fetelor Apor și la castelul Mikes din Zăbala.

Lasă un răspuns

%d blogeri au apreciat: