Smiley face

Turneul Național „Cu inima la teatru” – heART, ajuns la a treia ediție, vine în Braşov!

Într-o singură zi, inima bate de 100.000 de ori, iar sângele parcurge aproape 30 de milioane de kilometri de artere, vene și capilare. ● Într-o singură zi, cu ajutorul inimii, rostim mai bine de 5.000 de cuvinte, respirăm de aproape 20.000 de ori, mobilizăm grupele musculare majore de 750 de ori și punem la lucru circa 14 milioane de celule nervoase. ● Inima ne hrănește zilnic, însă noi cât de des o hrănim pe ea?

Începutul lunii mai aduce în Braşov cea de-a treia ediție a Turneului Național „Cu inima la teatru‟ – heART, organizat de Cuibul Artiștilor, împreună cu Asociația FRENDS. Cu ajutorul FAN Courier, de pe 7 și 21 mai, oamenii din 14 orașe sunt invitați să vină cu inima la teatru la acest maraton cultural. Intrarea este liberă, iar donațiile strânse pe durata turneului se vor transforma într-un spectacol dăruit copiilor din spitalele din țară. Spectacolul cu care oamenii din toată țara vor face cunoștință pune sub lupă comportamentele definitorii ale societății contemporane. „Experimentul” vorbește despre puterea intruzivă a corporațiilor în viața angajaților săi și cum acestea ajung să le reorganizeze prioritățile, în funcție de propriile obiective și strategii – sau cum ajungem să lucrăm pentru job-urile noastre și nu ele pentru noi.

„Experimentul” va fi prezentat braşovenilor în data de 15 mai, de la ora 19:00, la Sala Patria – Filarmonica. Fernando, Enrique, Carlos și Antonio sunt cei patru candidați ajunși în etapa finală a unui interviu de angajare și concurează pentru postul de director. Ulterior, aceștia află că nu sunt la o probă obișnuită, ci sunt supuși unor metode neconvenționale de recrutare. Fiecare candidat intră într-un joc în care se construieşte prin oglinda celorlalţi, reflectându-se în ceilalţi și luptând cu sinele din ceilalți și, culmea, fiecare învinge (cel puțin în propria versiune a poveștii). Cei patru îşi arată umanitatea, empatia, insensibilitatea sau cinismul, dar, la final, nimic nu se dovedește a fi ceea ce pare. „Experimentul” arată o lume care pendulează între automatism și mecanizare, din care, poate, și tu faci parte! Din distribuția spectacolului fac parte Adrian Picioarea, Frederic Negrescu, Rareș Ularu și Vlad Basarabescu. Scenariul este scris de Jordi Galceran, iar regia spectacolului îi aparține lui Vlad Basarabescu.

Asemenea edițiilor precedente, donațiile strânse se vor îndrepta susținerii unei cauze. De această dată, vrem să oferim emoție copiilor pentru care „acasă” este un spital si vrem să aducem emoția aproape de inimile lor. Astfel, din banii strânși vom crea un spectacol pentru copii pe care îl vom juca în spitalele din țară. De asemenea, toți spectatorii care contribuie la această cauză vor fi anunțați când va avea loc fiecare reprezentație, deoarece ne dorim să știe că fac parte din acest spectacol și din emoția dăruită copiilor. Turneul Național „Cu inima la teatru‟ se va desfășura în 14 orașe din țară. Programul complet îl puteți regăsi mai jos: 7 mai – CRAIOVA 8 mai – TIMIȘOARA & GALAȚI 9 mai – ARAD 10 mai – CLUJ-NAPOCA 11 mai – ORADEA 12 mai – TÂRGU-MUREȘ 14 mai – SIGHIȘOARA 15 mai – BRAȘOV 16 mai – CÂMPULUNG MUSCEL 17 mai – IAȘI 19 mai – PLOIEȘTI 20 mai – CAMPINA 21 mai – BUCUREȘTI Despre prima ediție a Turneului Național „Cu inima la teatru‟ – heART Prima ediție a Turneului Național „Cu inima la teatru‟ – heART s-a născut din dorința de a dărui cât mai mult și și-a propus să aducă emoția din Cuib în 10 orașe (inițial) din România. Donațiile strânse sau transformat în echipamente medicale ce au ajuns la secția de neonatologie a Spitalului Municipal din Câmpina. Astfel, în prima ediție a turneului oamenii au primit emoție și au dăruit viață, pentru ca nou-născuții să se poată bucura de simplul „a fi‟.

În cifre, prima ediție a Turneului Național „Cu inima la teatru‟ – heART a însemnat aproape 1.300 de spectatori veniți cu inima la teatru, 13 orașe în care Cuibul Artiștilor a reușit să livreze emoție și 28 de organizații partenere ale turneului. În online, toate acestea se regăsesc sub forma a mai bine de 700.000 de afisări ale turneului și aproape 100.000 de interacțiuni în social media. „Cu inima la teatru” la Braşov Peste 250 de braşoveni au luat parte la spectacolul din prima ediție a turneului, iar suma strânsă în urma donațiilor a fost de aproximativ 1.300 de lei. La cea de-a doua ediție, cea din luna noiembrie, s-au făcut părtaşi peste 270 de braşoveni. Suma donată de aceştia a fost de aproximativ 1.800 de lei. Despre Cuibul Artiștilor Cuibul Artiștilor s-a născut din dorință de a face ca arta să se întâmple. Povestea Cuibului a luat naștere în martie 2015 cu cel mai mare proiect cultural la nivel național, „300 de zile de teatru‟ gratuit, iar de atunci și până în prezent am reușit să oferim câte o oră de emoție și timp petrecut cu ei înșiși pentru 53.000 spectatori. Am produs 20 de spectacole, am jucat de mai bine de 540 de ori și am livrat emoție în peste 19 orașe din țară, dar și și din străinătate. De mai bine de doi ani, Cuibul Artiștilor oferă interacțiune naturală, spontană cu publicul și, la final, un moment de reflectare caldă, care se păstrează în timp și te face să revii.

Prin fiecare spectacol ne dorim să transmitem celor din sală o experiență unică și irepetabilă, care să le trezească iubirea pentru artă. Despre FAN Courier FAN Courier, liderul serviciilor de curierat din România încă din 2006, se implică în comunitatea din care face parte pentru că știe că o companie solidă are nevoie de oameni dedicați și de relații pe termen lung. În fiecare noapte, mașinile FAN Courier străbat peste 78,500 de kilometri, aproape dublul lungimii Ecuatorului, acoperind 105 de trasee pe întreaga suprafață a țării. FAN Courier micșorează distanțele dintre oameni și nu încetinesc niciodată ritmul pentru că au cei mai dedicați curieri, o echipă minunată, gata oricând să primească noi membri. Despre Asociația FRENDS FRENDS este o organizație non-guvernamentală și non-profit, dar și un grup de prieteni pus pe fapte mari. Scopul asociației este de a crea o rețea de centre FRENDS la care oamenii să adere și în care să se dezvolte spre o mai bună pregătire personală și profesioală pentru mediul competitiv de pe piața muncii. Viziunea FRENDS este de a crea un cadru favorabil tinerilor de a se dezvolta, a evolua și performa într-o asociație prietenoasă, precum și de a contribui la îmbunătățirea societății prin proiecte proprii sau realizate la nivel organizațional.

 

Leave a Reply

%d bloggers like this: