Smiley face

Sibiul participă la Târgurile de Turism de la Viena și Stuttgart. Brasovul nu!

In timp ce Primaria Sibiu face eforturi insemnate pentru promovarea turistica a orasului, la Brasov autoritatile considera ca nu trebuie punctat nimic la capitolul turism.  Cum se poate explica altfel faptul ca Brasovul nu participa la nici un targ international de turism?  Sibiul continuă promovarea ofertei turistice a orașului. Echipele Primăriei Sibiu vor participa în zilele următoare la două târguri de turism importante din străinătate.  L-am intrebat pe presedintele Consiliului Judetean Brasov, Adrian Vestea si pe vicepresedintele Adrian Gabor despre acest subiect. Din pacate, nu a raspuns niciunul dintre cei doi…semn ca sunt foarte interesati de targ…

De altfel, judetul a fost si este promovat destul de slab. In schimb, la municipiu, conducerea institutiei pune accent pe deplasarea consilierilor locali. Anul trecut s-au deplasat in toata lumea, incepand cu Japonia, Israel si tari din Europa.  Pentru anul acesta, Primaria Brasov are din nou in plan cateva deplasari.

 

În perioada 11-14 ianuarie orașul va fi promovat la Târgul de Turism de la Viena. Peste 1000 de materiale promoționale vor fi oferite publicului interesat, târgul din capitala austriacă înregistrând la ediția precedentă peste 150.000 de vizitatori. Printre materiale se numără broșura de prezentare a orașului – Sibiu, tânăr din 1191, actualizată în 2017, aceasta conținând informații despre obiective turistice, evenimentele culturale de tradiție, dar și o listă cu unități de cazare și masă. De asemenea, o variantă actualizată a hărții orașului va fi distribuită la desk-ul Sibiului, pe aceasta fiind marcate principalele obiective turistice și oferind sugestii pentru vizitarea orașului.

 

În perioda 13-21 ianuarie Sibiul va fi prezent și la Târgul de Turism de la Stuttgart. Echipa Primăriei va oferi peste 2000 de materiale promoționale și va răspunde întrebărilor celor interesați de o vacanță în Sibiu. Cu o durată de nouă zile, târgul atrage sute de expozanți și peste 200.000 de vizitatori în fiecare an.

 

Un accent deosebit va fi pus în promovare pe cel mai nou proiect al regiunii Sibiu – Regiune Gastronomică Europeană 2019. Publicul va primi informații despre evenimentele care se pregătesc deja în Sibiu pentru anul 2019.

De asemenea, va fi promovată și aplicația Sibiu City App, un instrument util, un ghid turistic pentru cei care ajung în orașul nostru, dar și o sursă de informare actualizată cu privire la atracțiile orașului pentru cei care planifică o vacanță aici.

 

Primăria Sibiu continuă să depună eforturi pentru promovarea turistică a orașului, atât prin instrumentele electronice, dar și prin cofinanțarea evenimentelor orașului care atrag turiștii în oraș. Pe lângă aplicația Sibiu City App, municipalitatea actualizează site-ul www.turism.sibiu.ro cu informații și evenimente, dar a creat și un cont de Instagram (sibiu.hermannstadt), un instrument prin care orașul este promovat prin intermediul fotografiilor.

 

Leave a Reply

%d bloggers like this: