Smiley face

Răspuns de la Compania Apa pentru Primăria Brașov: ”Traficul pe site a fost de 12 ori mai mare față de obișnuit”

Chiar daca brasovenii nu au putut consuma apa si nici sa faca baie cateva zile din cauza Companiei Apa care, la o ploaie mai serioasa, i-a anuntat pe consumatori ca apa trebuie fiarta sau cumparata de la market(sugestia DSP), cert este ca un lucru bun s-a intamplat pentru institutie. Intr-un raspuns catre Primaria Brasov, Compania Apa sustine ca…”traficul pe site a fost de 12 ori mai mare fata de obisnuit”. Cu ce incalzeste pe brasoveni acest lucru, Dumnezeu stie, pentru ca nu se vede relevanta. Institutia ar fi dorit sa puncteze faptul ca a pus la dispozitia cetatenilor toate informatiile necesare. Cum, si cu ce i-a ajutat? De asemenea, Compania Apa sustine ca a pus la dispozitia presei comunicate. Multe dintre publicatiile brasovene, mai ales cele online care au cel mai rapid mod de a instiinta populatia nu au primit niciun comunicat. Primaria a fost cea care a trimis comunicat de presa, nicidecum Compania Apa.

Cum a fost coordonata comunicarea cu cea a Directiei de Sanatate Publica daca, intr-o singura zi, Directia de Sanatate Publica a susntinut ca trebuie evitat consumul de apa, in timp ce Compania Apa sustinea ca apa este in parametri normali, dar ar trebui fiarta inainte de consum.

In schimb, reprezentantii Companiei Apa nu spun nimic despre daunele care ar putea fi provocate centralelor termice din cauza malului din apa.

Leave a Reply

%d bloggers like this: