Smiley face

Gropi și guri de canalizare unde intri cu toată roata mașinii pe străzile secundare din Brașov

Infrastructura rutiera nu pare sa mai fie unul din atuurile cu care primarul George Scripcaru castiga in trecut alegerile locale. Daca la inceputul mandatului sau, strazile aratau bine de la A la Z, in prezent, doar arterele principale sunt fara probleme. In rest, daca se arunca o privire pe strazile secundare, se pot observa gropile aparute in asfalt sau celebrele guri de canalizare unde intri cu toata roata din cauza inaltimii destul de mari. Acestea pot fi gasite inclusiv pe arterele principale. In alte orase, asfaltul este turnat la nivelul gurilor de canalizare, astfel ca soferii nu simt puternic trecerea peste acestea. Nu si la Brasov.

Unde sunt dezvoltatorii imobiliari apar si denivelari in asfalt

Pe langa gropi, in Brasov mai exista o problema. Mai exact, pe strazile in preajma carora se construiesc blocuri apar denivelari pe asfalt. Astfel, cand trece soferul cu masina se simte ca si cum ar intra pe un camp agricol, nicidecum pe o strada din oras. Totul din cauza sapaturilor care se fac pentru racordarea blocurilor la utilitati. Desi, cineva ar trebui sa verifice daca in urma lucrarilor drumul a revenit la normal. Din pacate, acesti oameni nu-si fac treaba.Un astfel de exemplu se afla in zona la Dealul Morii Residence. Chiar la iesirea din zona blocurilor noi construite se afla o portiune de drum cu asfaltul in ”valuri” pentru ca ii doare la bascheti pe dezvoltatorii imobiliari de faptul ca zona este circulata. Unde este Primaria Brasov, unde sunt angajatii acestei institutii care ar trebui sa verifice aceste lucrari?

Intre timp, Primaria Brasov a transmis un comunicat de presa prin care isi arata harnicia si interesul pentru comunitate…

 

”Marti,  18 septembrie, ora 16.00, a fost data limită pentru depunerea ofertelor pentru Intretinerea si repararea strazilor de pe raza municipiului Brasov, Lotul 1 si 2.
La expirarea datei limita au fost depuse 5 oferte pentru Lotul 1 (4 firme din judetul Brasov si una din Covasna) si 4 oferte pentru Lotul 2 (3 firme din judetul Brasov si una din Covasna).
Lotul I:
Strazile din partea nordica delimitate de str.Zizinului, Toamnei, M.Kogalniceanu, Iuliu Maniu (sector Hidromecanica – str.Al.I.Cuza), str.Al.I.Cuza, Avram Iancu, str.Stadionului (sector str.Avram Iancu – str.Lunga), Calea Fagarasului.
În Lotul I se includ toatele elementele geometrice ale strazilor: Zizinului, Toamnei, M.Kogalniceanu, inclusiv intersectiile.
Lotul II:
Strazile din partea sudica delimitate de str.Zizinului, Toamnei, Kogalniceanu, Iuliu Maniu (sector Hidromecanica – Al.I.Cuza), Al.I.Cuza, Avram Iancu, Stadionului (sector Avram Iancu – str.Lunga), Calea Fagarasului
În Lotul II se includ toate elementele gometrice ale strazilor: Iuliu Maniu (sector Hidromecanica – str.Al.I.Cuza), str.Al.I.Cuza, Avram Iancu, Stadionului (sector str.Avram Iancu – str.Lunga), Calea Fagarasului, inclusiv intersectiile”, se arata in comunicatul Primariei Brasov.
Tip achizitie: Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici.
Durata acordului-cadru: 4 ani.
Criterii de atribuire: pretul cel mai scazut
Tipuri de lucrari:
– Lucrari de intretinere a drumurilor
– Lucrari de constructii de drumuri
– Lucrari de reparare a drumurilor
Ofertele, pentru cei 4 ani de acord cadru, trebuie să se încadreze între următoarele limite.
Lotul 1 –  de la 41.501.431 de lei, până la maxim 190.836.457,60 de lei/ 4 ani
Lotul 2 – de la 49.691.905,30 de lei, până la maxim 228.512.639,38 de lei/ 4 ani
 
Anunt de participare numarul 184799/23.05.2018 SEAP

Leave a Reply

%d bloggers like this: