De ce o publicație de nișă nu te poate ajuta foarte mult la promovarea unei afaceri? Ce este relevant în promovarea unui produs?

Promovarea unui produs, a unui brand, a devenit o metoda tot mai folosita in ultimii ani, atat de companii mari,cat si de firme mai mici, in special in mediul online care a inregistrat o crestere spectaculoasa. Numai ca, de multe ori, cei care decid sa isi promoveze afacerea nu sunt atenti la detalii care fac diferenta, care pot aduce succesul asteptat sau nu.

Una dintre principalele greseli ale celor care apeleaza la publicitate/promovare este alegerea unei publicatii de nisa, care se adreseaza doar unui anumit segment de clienti. Un banner urcat pe un astfel de site nu te ajuta prea mult, poate doar sa puncteze putin la vizibilitate…si, cam atat. In primul rand, publicatia care se adreseaza unui anumit segment de cititori nu poate avea un impact foarte mare in ce priveste promovarea. Cei care citesc stirile din domeniul respectiv sunt putini ca numar si sunt interesati doar de acel domeniu. La polul opus, o publicatie generalista, automat are cititori din toate segmentele, toate categoriile sociale, astfel ca informatia ajunge la foarte multa lume. In acest mod si bannerul incarcat pe site-ul respectiv este mai vizibil. Ca si exemple, una este sa iti faci reclama pe site-uri care se adreseaza doar cititorilor interesati de medicina, economie sau zona administrativa si una este sa te adresezi unui site care le cuprinde pe toate, generalist.

Impactul retelelor de socializare

In prezent, indiferent de parerile unora sau altora, retelele de socializare sunt cele care care trimit cei mai multi cititori pe un site. In ziua de azi, cititorii prefera sa intre pe facebook si mai putin twitter (cel putin in cazul romanilor), unde sa urmareasca pe pagini sau grupuri ultimele stiri publicate de ziarele locale, regionale sau nationale. Astfel, o publicatie care are un numar mare de aprecieri, care are acces la postari in grupurile mari locale sau nationale, automat are si accesari mai multe, iar informatia ajunge la cat mai multa lume. Promovarea/social media este, cu alte cuvinte, cheia succesului in promovarea unui brand, a unui produs, lucru confirmat si de catre studiile efectuate in ultimii ani de specialisti.

Combinatia dintre ziar si social media

O promovare care sa implice atat incarcarea unui banner pe un site, cat si servicii social media, este reteta perfecta pentru succes. Numai ca, in ultima perioada, au aparut o multime de firme specializate in PR, marketing, social media, dar care nu cunosc detalii importante din domeniu, dar au in spate una sau doua companii mari care au ajuns din greseala la firma respectiva, astfel ca aceasta a crescut dintr-o data ca Fat Frumos. In acest context, multe firme fara prea mare experienta in social media, PR, vezi ca se ocupa de promovarea unor branduri, personalitati. In acest timp, unii experti social media, care isi fac treaba ca la carte, primesc de multe ori firimiturile ce raman de la cei care au crescut artificial. Din pacate, trec luni pana se prind si companiile mari ca de fapt au luat teapa, iar succesul intarzie sa apara. Insa, in ultimii ani au aparut si ziarele online care se ocupa si de promovare/social media. Pe langa bannere urcate pe site, angajatii ziarului se ocupa si de promovarea in retelele de socializare. Printre acestia se numara si experti in social media certificati inclusiv de GOOGLE. Transilvania365 este una din publicatiile care ofera si servicii social media.

Transilvania365, publicatia care promoveaza companii din Australia, dar si branduri mari din Romania

Ziarul regional Transilvania365 a luat fiinta la sfarsitul anului 2014, mai exact pe 1 decembrie. De atunci, publicatia a crescut si a devenit un brand, in special datorita informatiilor de calitate, pentru echidistanta, stirile corecte bazate pe argumente, documente, nicidecum pe baza de zvonuri, asa cum prefera sa scrie unele publicatii locale si regionale.

Un argument in plus este si recordul inregistrat de Transilvania365  la o transmisiune live. 3000 de cititori ne-au urmarit in direct atunci cand un grup de protestatari au blocat mai multe treceri de pietoni din Brasov.

Datorita cresterii curate, fiind si cel mai apreciat ziar din Brasov, avand peste 38.000 de like-uri, multe companii cunoscute din Brasov, Sibiu, dar si din Bucuresti si Iasi au incheiat contracte de promovare social media. Mai mult decat atat, publicatia a incheiat contracte cu companii din Australia, avand deja cativa ani de colaborare.

Portofoliul nostru cuprinde firme din diferite domenii de activitate (pensiuni, restaurante, cinematografe, comert produse bio, vanzare bijuterii, servicii traduceri, sanatate si wellness), atat din strainatate, cat si din Romania.

Prin publicatiile noastre au fost si sunt promovate companii de renume national si international: EuroInsol (cea mai titrata firma din Romania pe partea de insolventa), Allview, Coresi Shopping Resort, Bavaria Tourism, Cinema One Brasov, Coresi Avantgarden, Pensiunea Medieval Predeal,Master Engineering, Kosarom, Vila Riki Borsec, Adems, Avastar, Tac-Tac, Eky Sam, Aprodex,Agrocomplex , ACK,  Birch Creek Hill Investments (din Australia). Sunt promovate blocurile Tampa Gardens din Brasov sau Belvedere Park din Bucuresti(cea mai buna amplasare din zona Titan).

Succesul si managementul de calitate a fost recunoscut si de catre Camera de Comert si Industrie Brasov care a acordat ziarului mai multe diplome.

 

Transilvania365

 

Lasă un răspuns

%d blogeri au apreciat: