Cum se laudă conducătorii Brașovului cu fondurile europene, deși nu prea se văd realizările. Nu avem aeroport, nu avem stadion, nu avem colectare selectivă, nu avem autobuze electrice, nu avem evenimente culturale, iar în centrul vechi îți cad țigle în cap

Conducătorii Brașovului au început să iasă unul după altul în fața televiziunilor pentru a se lăuda cu managementul de calitate, cu fondurile europene atrase la nivel de oraș și județ. Numai că, dacă aruncăm un ochi prin oraș sau județ, rezultatele sunt doar pe hârtie. Dacă la Oradea, centrul vechi a fost reabilitat în totalitate cu fonduri europene, la Brașov s-a reabilitat … o singură clădire, cu fonduri proprii. Astfel, în Brașov rămân în continuare mesajele ”Atenție, cad țigle!”.

Trecem mai departe, la colectarea selectivă. La Cluj sau Iași, gunoiul este colectat selectiv, la Brașov, doar în câteva locuri, în rest…ca în junglă. Culmea este că la Cluj deja s-a implementat un proiect prin care oamenii depozitează gunoiul pe bază de cartelă, adică un alt nivel. Brașovul este printre puținele orașe mari, cu buget pe măsură care nu are un stadion, o arenă sportivă. Deși suntem campioni la capitolul poluare, Brașovul nu a fost în stare până acum să achiziționeze autobuze electrice așa cum sunt la Cluj pentru a reduce poluarea.

Dacă la Alba, obiectivele turistice sau clădirile instituțiilor sunt bine întreținute, drept dovadă stand cetatea, la Brașov, zona de sub Tâmpa arată și acum ca după bombardament, mai ales dacă treci pe lângă Centrul de Agrement.

Nici la evenimente culturale nu rupem gura târgului.Sunt multe evenimente de duzină, dar nimic gen UNTOLD care aduce milioane bune la bugetul local.

La Brașov s-au defrișat și dealurile, iar acum se dorește și amenajarea unui drum forestier. De ce toate acestea, pentru că se poate! În oraș miroase a hoit în unele zile, a gunoi. Brașovenii tot reclamă acest lucru, dar nimeni nu face nimic. Dacă e să vorbim despre dezvoltare imobiliară, pe acest segment totul este strigător la cer, fiecare construiește după bunul plac, fără să se respecte normele minime legale.

Aeroportul este așteptat de toată lumea. Și aici a fost o joacă de-a electoratul. Deși putea fi făcut de un privat de la A la Z, s-a ajuns în faza în care Consiliul Județean și Guvernul bagă bani în aeroport, apoi acesta va ajunge…tot la un privat. Atunci dence nu a fost lăsat unul de la început, mai ales că au fost mulți interesați? Pentru că partea electorală este mult mai importantă, iar aeroportul este aducător de voturi. Și uite așa, de la termenul de finalizare 2020, Adrian Veștea iese în ultima perioadă în conferințe de presă și susține că lucrările vor fi realizate în proporție de 90% până la sfârșitul anului 2020. Deci, cu alte cuvinte, totul a fost gargară electorală.

Deci domnilor din fruntea județului, orașului sau Agenției cu 4 directori, unde sunt marile realizări ale voastre? De curiozitate, vă mai plimbați prin alte orașe să vedeți cât s-au dezvoltat?

Lasă un răspuns

%d blogeri au apreciat: