Asistență juridică pentru reprezentanții Asociațiilor de Proprietari

Vă informăm cu privire la faptul că, în perspectiva organizării adunărilor generale a asociaţiilor, cerinţă care trebuie îndeplinită obligatoriu în primul trimestru al anului, toate Asociaţiile au obligaţia, conform noii legi a Asociatiilor de Proprietari (Legea 196/2018) să îsi reactualizeze Statutul si Acordul de asociere întocmite la constituirea Asociaţiei. Acestea sunt documentele care stau la baza funcţionării legale a Asociaţiei şi pentru acest motiv trebuie să fie redactate şi incheiate în formă autentică (legalizate prin notariat sau prin dată certă emisă de către un cabinet de avocat). În acest sens vă comunicăm faptul că începând cu Luni, 4 februarie, vom începe această activitate acordând asistenţă juridică gratuită pentru Asociaţiile membre ale Federaţiei, iar pentru toate celelalte Asociaţii vom facilita un cost redus.
Vă aşteptăm !

Lasă un răspuns

%d blogeri au apreciat: